Blödning innan bim, men svagt plus...
Jag började må illa på kvällarna, vilket jag även gjorde med första barnet, så då började jag fundera på om jag var gravid. Jag hade bim i går, söndag, 18/12
Jag tog några test från testlagret som var negativa i början på förra veckan och jag vet att det var i tidigaste laget, men jag plussade på -4 med dottern och så är jag nyfiken!
Men sen fick jag en "mensblödning" på torsdagen 15/12, alltså några dagar innan bim och min mens brukar vara rätt regelbunden.
Men illamåendet fortsatta och mensen kom aldrig riktigt igång, så på fredagen 16/12 testade jag igen och fick ett svaaaagt plus! och på lördagen ett till svaaagt plus.
Jag fortsatte att blöda tills igår söndag 18/2 alltså dagen för bim. Men mensen var mycket mindre och kortare än den brukar vara...
Nu har jag beställt tester, både testlagrets egna och ett digitalt från CB och de ska komma imorgon.
Jag misstänker självklart missfall, men hoppas ändå att så inte är fallet med tanke på att det svaga plusset inte kom förrän efter det börjat blöda och att då hcg:et borde ha stegrat.
Är de någon som har några tankar om detta?