• Pyrrha

Blödning innan bim, men svagt plus...

De e jag som e trådstartaren :) Nu har vi berättat för de flesta så jag behöver inte vara anonym längre...

Va roligt att de stigit så mycket!!
    Jag har inte kollat på annat sätt än med tester, men jag är helt övertygad ändå! Mår precis som förra gången, har ett svagt illamående hela tiden som varierar i styrka och magen växer :)

Jag är också orolig för hur det ska gå, vår graviditet var i stort sett planerad, men vi trodde inte riktigt att det skulle gå så fort! Lillan blev till på första försöket, så vi tänkte att så snabbt kan de ju inte gå igen! Men de kunde de...

Nu oroar  jag mig för hur det ska bli med amningen, hade gärna ammat länge, men tror inte att jag vill syskonamma så då måste vi vänja av henne med det i god tid innan.
    Och hur det ska gå under förlossningen, vi har inte haft någon barnvakt än, så de måste vi också vänja henne vid eftersom hon kommer att få vara hos mormor då.
    Och sömnen! Hur mycket kommer man att få sova med 2 små?
    Och allt man måste komma ihåg att ta med till 1 bebis, det blir ju det dubbla sen!
    Och ha tid både för storasyster och den lilla nya...

Men de kommer säkert att lösa sig till det bästa!

Vilken vecka är du i nu? Själv är jag i vecka 9, BF 25 Augusti. Det blir mindre än 1 år och 3 månader mellan...

Svar på tråden Blödning innan bim, men svagt plus...