• Ansia

Att behålla barn emot pappans vilja.

Efter att ha följt en tråd här inne ikväll om att inte vilja bli pappa . Blev jag bara av ren nyfikenhet lite fundersam om hur kvinnor och män som befunnit sig i det valet att behålla eller inte behålla har valt att göra och om det beslutet / valet just dom har valt har varit det rätta.

Dela gärna med er av era erfarenheter ... Och NEJ det här är ingen tråd att diskutera hurvida det är egoistiskt att behålla eller inte behålla , den diskussionen finns tillräkligt ändå .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-04 00:33
    Såg nu att självklart skulle det ha funnits ett svar om man behöll som mamma med och inte ångrar sig alls .. Fast den frågan blev visst bortglömd .. sorry!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att behålla barn emot pappans vilja.
  • Ansia

Såg nu att självklart skulle det ha funnits ett svar om man behöll som mamma med och inte ångrar sig alls .. Fast den frågan blev visst bortglömd .. sorry!!Förvånad

• Ansia

Själv behöll även jag mitt barn emot pappans vilja , sonen har nu hunnit bli 4 månader men pappan vägrar att ha något med varken mig eller sonen att göra , men ser det mer som hans förlust än som min! Ångrar inte mitt beslut att föda det minsta Glad

Svar på tråden Att behålla barn emot pappans vilja.