Vet inte vad jag ska ta mig till! Det har brustit!
Jag går sönder, jag bara gråter och gråter kan inte tro att det är sant, vad ska jag ta mig till, vad ska jag och min partner ta oss till?
Innan jag och min partner träffades hade han en kort relation med en tjej som sa sig gå på p-piller, det visade sig att hon ljög om annat också och nu.... när jag och min partner varit med varandra så länge och älskar varandra helhjärtat, planerar barn en framtid, planerar förlovning så kommer det som krossar mig...
Han blev kallad på faderskapstest månader efter att den här tjejen fött ett barn... Kan inte tro att det är sant och det visar sig att han är pappan till det här barnet... Hon har gått gravid hela tiden utan att säga ett ord om det här, några månader efter barnet föds så beger hon ett test.... Hon har förstört så mycket för oss, vi båda ville ha barn med någon vi verkligen älskade och som vi skulle leva med... Hon tog ifrån mig möjligheten att göra min pojkvän till pappa, hon tog ifrån oss möjligheten att bli föräldrar tillsammans. Jag själv har upplevt ett missfall och tog det så hårt och nu har en tjej gått i tystnad under hela graviditeten och sedan BOM min pojkvän är pappa åt ett barn med en annan tjej!!! Hur hanterar jag det här? Det är så många känslor som krossar mig, känner mig så rånad... Min pojkvän är helt förstörd och jag gör allt för att finnas där för honom, han ville inte det här, han har aldrig önskat bli pappa på det här sättet. Hur kan man göra så här.... Jag e förkrossad... vet inte vart jag ska ta vägen...