Hur många IVF-försök?
Kan vi ta det över 40 röstande, mån tro?
Kan vi ta det över 40 röstande, mån tro?
Tack så mycket! Är på RD9 nu och inga som helst symptom på något så vi får se hur det går...
Tack för alla bidrag till "omröstningen"!
Vad kul att det fortsätter att ramla in röster!
(Kan säga att vi fick plus på det försök som nämns i TS, men just nu tyder det tyvärr på MA eller annalkande missfall i alla fall. Ska få göra VUL i slutet av denna eller början av nästa vecka så vet vi mer då. Om det är så, mycket stor risk tyvärr, så är det bara att hålla tummarna för försök nummer 2!)
Grattis!! Så fantastiskt att det gick bra till slut!!
Tack så mycket! Det enda som kan stoppa oss är ju tyvärr ekonomin, men så länge det funkar med den är det värt ett antal försök i alla fall.
Tack så mycket! Blir VUL nästa vecka då jag, om allt är bra i så fall går in i v 9...
Tänka sig vilken tur att få enäggstvillingar vid en IVF!! Himla kul att höra. Skulle gärna ha hela "barngrejen" klar på en gång så där också (jag nöjer mig med två), även om det finns risker med tvillingfödsel också naturligtvis.
Lycka till!!
Blev gravid vid det tillfälle som jag skrev om här, men tyvärr missfall. Sprayar nu för IVF-försök nummer 2 och i oktober så är det ÄP+ET. Håller tummarna denna gång, men kommer inte ens att börja bli glad förrän efter v 12. Känns väldigt osäkert innan dess och nu fick vi ju det tyvärr bekräftat i april...
Tack!
Så roligt att lyckas på första försöket. Själv har jag ÄP för försök nr 2 på fredag. Inte så många som lyckas på försök 2 om man ser till statistiken ovan.
Tack så mycket!