IVF Umeå
EbbaGrön: Fick inte med allt. Hur mår du? Har det börjat synas på magen?
EbbaGrön: Fick inte med allt. Hur mår du? Har det börjat synas på magen?
Turtle01: Okej, vad spännande! Då ligger vi tre ganska nära varandra. Hur mår du? Börjat få mage? Jag mår väldigt bra, det enda som jobbigt är att jag redan nu har börjar samla lite vätska, sockar och ringar stramar.
EbbaGrön: Jag är också så i magen, äter 2 järntabletter/dag. Det är svårt att dölja. Berättade för chefen i förrgår för igår var vi på ett evenemang där det bl.a. bjöds på alkohol.
Har fått en tid för ultraljud nu, 18/12, när hade du?
Hej allihopa! Läser tråden dagligen och följer er alla även fast jag inte skriver så jätte ofta.
Jag är nu inne i v. 16. Ultraljud den 18/12. Är nervös, vill bara höra att allt är bra. Har verkligen inga symptom, kanske lite lite foglossning men mår annars som vanligt. Hoppas få känna nåt litet "sprattel" snart.
Har jätte jätte problem med nacke/axlar sedan lång tid tillbaka till och från och kan nu typ endast ta Alvedon men ska på akupunktur till veckan, hoppas de hjälper lite annars kommer jag inte fixa jobba länge till, är som ett vrak på kvällarna.
Vad spännande att det är några som jag td strax innan jul, vore ju den bästa julklappen att få ett plus.
Ta hand om er alla! Kram
EEJ: Jag gjorde ett ul i v. 8. Där jag bor, alltså inte i Umeå.
EbbaGrön: Så härligt att höra att allt ser bra ut och grattis till kommande prinsen:)
Har du börjar känna nå rörelser? Mår du bra?
Vad kul att ni är ett gäng som har plussat nyligen!!Så spännande:)
Jag har varit på vul idag och allt såg bra ut. Vilken lättnad. Den lill* sprattlade och räckte ut tungan:) Är beräknad runt den 23 maj.
Ska stå rul:)
Jennyz: Vi fick en bild:)
Heli78: Lite bubbel och " pirr" men inga riktiga sparkar, du då? Inte länge kvar tills ditt rul, spännande! Ditt första barn?
Barreliten: Känner igen din beskrivning, är nog växtvärk. Du ska se att allting är bra! Men jag förstår din oro.