• Emilotta

IVF Umeå

men det kanske är som pinglan sa att det bara gäller dem som var överstimulerade eller nära att bli det. Gick du förbi dem idag? Om dom inte sa nått så borde det ju inte vara så, men försök ring imorgon annars och hör.

• Emilotta

Fokusera bara på ditt fina gravtest och slå bort oronGlad lättare sagt än gjort men tänk bara vad lyckligt lottad du är!

• Emilotta

blev en liten rysare imorse. gick upp för att ta testet jag fick från kliniken, men när jag ska kissa så går det nästan inte, kommer bara jättelite och sen stopp! men jag såg en svagt plus men vågade inte lita på det, sen hade jag tester från billiga tester så jag leta fram en mugg och lyckades kissa mer och då på den stickan blev det klart och tydligtPlus!!! svårt att ta in men jag är så ofantligt gladSkrattande
    bjuder på en suddig bild

• Emilotta
     Väntrummet 
    * Smilla03(ska sätta in en frysis efter nästa menscykel) 
    * drömmer om ett barn, (FET vid kommande ÄL) 
    Äppelkaka (syskonförsök, andra ivf) 
    * vårt 2012 (Får vänta på fet till efter sommaren) 
    *
    EEJ (Fet v 25)
    Sprayar 

Sprutar 
    * Helvetiaaa, första ivf

Väntar på ÄP/ET  

Ruvar 
    * LindaM testdag 27/5 
    * inväntande testdag 11/6 
    * Sofiali77 testdag 12/6 
    * Tinzu (första IVF) Testdag 19/6 
    * Turtle01 (första IVF) Testdag 20/6

GravidGravidaGravid

* A79
    * Mustikka 
    * Emilotta (första ivf)
  • Emilotta

undrar när man ska våga börja ha sex igen? dom rekomenderade ju att man avstog mellan återförandet och TD men när kan kan börja våga ha det igen tror ni? inte att jag känner mig supersugen med kladdiga lutinus och alldeles torra slemhinnor men...

• Emilotta

nej Tinzu!! blir så ledsen för er skull, usch vad jobbigt, många kramar till er. 

• Emilotta

A79 jag fick mer folsyra utskriver nu, har för mig att hon sa att jag skulle ta det till v. 20 eller nått därikring. mina tar slut snart för jag fick ju hålla på o spraya så länge innan vi kom igång. 

EEJ vad skönt att det är så nära till att du är ruvare!!

för min del går det fortfarande bra, illamående fram och tillbaka men det är det lätt värt=) 

• Emilotta

nej turtle!!! så fick det ju inte bli, usch va jobbig, har du testat nånting alls?

• Emilotta

Helvetiaaa: du måste ändra din status i listanGlad härligt då är det snart TD

drömmer om ett barn: åh vad skönt att u fått ett datum!

annalotta: hoppas verkligen att det går bra och som sagt annars får ni bara njuta en sommar till att göra vad ni vill=)

vårt 2012: oj vilken resa du gått igenom! men då får du också ta vara på en till sommar med härliga drinkar=)

EEJ: vad bra att du också fått tid för FET!!

Smilla: hoppas på FET innan sommaren för dig med!

Svar på tråden IVF Umeå