• Emilotta

IVF Umeå

drömmer om ett barn: symtomen är illamående, lite molvärk då och då och sen ofantligt ont i brösten=) men jag klagar inte alls, nästan skönt att må illa Skrattande dock kan ju allt detta bero på progesteronet... ska fortsätta med det i ca 5 veckor till fast lite mindre dos. 

• Emilotta

men nej så här skulle det inte blir, är så ledsen för er som fått minus och pinglan missfall är ju så hemsktGråter
    kram till er alla

• Emilotta

jag har tid för vul den 4 juli=) och fick beräknat den 18 feb. jag är jätteorolig att det ska vara tomt vid vul och så fort jag får ont i magen känns det som att det är kört samtidigt som jag vet att det bara kan vara bra med värk...

• Emilotta

Tack Mustikka! Och jag önskar också alla en bra midsommar och hoppas att det snart kommer att kännas lättare för er som fått tråkiga besked, tänker på er och skickar varma kramar{#emotions_dlg.flower}

• Emilotta

EEJ: åh vad bra att du fick en sån fin blasto tillbaka! härligt!

Helvetiaaa: fy och blä men hoppas du är tillbaka snart!

Tinzu: usch vad jobbigt att börja blöda igen. hoppas det avtar snart och att du kan komma tillbaka med nya krafter snart!

drömmer om ett barn: hur gick det för dig??? 

• Emilotta

drömmer om ett barn: oj det var en minst sagt händelserik dag! jag håller alla tummar och tår att det tar sig och blir det tvillingar så är det ju superkul!! hoppas också att din förkylning snart lägger sigGlad

Helvetiaaa: njut ordentligt i Turkiet! 

• Emilotta

nej EEJ usch vad ledsen jag blir för er, hoppas sommaren kan föra med sig något gott och att vi får se dig här igen i höst. kram till dig

A79: menar du vanliga gravtest så finns det på apoteken eller nästan alla livsmedelsbutiker.

för egen del så mår jag mer och mer illa för varje dag och är väldigt trött, men jag klagar inteFlört längtar till onsdag då det är dags för vul! dock skräckblandad förtjusning

• Emilotta

A79: hihi ja  jag tänkte väl att du visste var man hitta gravtest men tänkte att kanske inte alla vetFlört så skönt att du slipper må illa! men förstår att du också vill känna något, men jag tror att nog kan man få ett till ultraljud om man är väldigt orolig. men snart är det ju dags för ditt rutin UL, tänkt vad fort det går!

EEj jag tror dom ska öppna igen 8 aug men är inte helt 100.  

• Emilotta

all lycka inför imorgon Mustikka! Ja det är inte ofta man gillar att må illa och ha molvärkSkrattande är också galet trött. vi håller på att bygga hus till råga på allt så det är ganska mycket samtidigt men jag går ifrån då och då och sover i en stolGlad hoppas att när semestern är över så har den värsta tröttheten och illamåendet trappat av.

Drömmer om ett barn: ja molvärk är ju jättebra, betyder att livmodern växer. hoppas verkligen inte att det är menshelvetet! 

• Emilotta

Mustikka! åh vad underbart att få se den lilla på bild! hoppas jag har lika tur=) underbart!

A79: det är imorgon jag har mitt vul! väldigt spänd=)

Drömmer: åh jag håller alla tummar att det lilla stannar kvar hos dig! 

Svar på tråden IVF Umeå