IVF Umeå
Santa får jag fråga om hur många färska försök du gjort på 3-packet? Vi valde att göra fler färska försök istället för att återföra ett fryst för att få fler till frysen, men ni kanske gjort 3 färska redan? För mig funkar färska bättre.
Santa får jag fråga om hur många färska försök du gjort på 3-packet? Vi valde att göra fler färska försök istället för att återföra ett fryst för att få fler till frysen, men ni kanske gjort 3 färska redan? För mig funkar färska bättre.
Pommac1: Det är svårt att hinna med tråden då man har en liten på 6 månader hemma! men jag läser nästan alla inlägg och håller mina tummar för alla er som kämpar. Ha tålamod snart är det er tur att lyckas!! När jag var som mest aktiv fanns det en lista som man fyllde i vart i behandlingen man var osv, kanske en ide att återuppliva den pommac1?
Man ska få ett helt nytt försök om man inte fått något till frysen annars får man en fryst insatt!! Så det ser bra ut för dig!!
Inte för att vara negativ men du behöver inte vara gravid för att ta sig till testdag 21, progesteronet gör för mig att det inte kommer någon blödning förrän jag slutat ta det! Jag brukar testa tidigare fått utslag på dag 10 och dag 14 borde det absolut visa utslag om man är gravid, undantag finns självklart....
Japp lutinus är progesteron! Och för mig gör det att blödningen kommer först då jag slutat med det så det är inte säkert att man plussar bara för att man klarat till testdag 21 tyvärr därför testar jag tidigare
Stortgrattis längtan2013!! Vi lyckades också efter 4 1/2 år så trägen vinner.... Fortsätt kämpa alla där ute eran tid kommer!
Sarisen78 beklagar ditt missfall, fruktansvärt att äntligen lyckas när man så gärna vill och sen inte få behålla det! Vi fick missfall 2 gånger innan vi fick vårat barn! Många styrkekramar!
Grattis hokus pokus!
Jojan allt beror på var i din cykel du befinner dig och om du ska göra långa eller korta protokollet. I vilket som känns det tajt att komma till äggplock och insättning innan dom stänger men ni får säkert börja behandlingen under sommaren, speciellt om ni kör långa för då är det en lång period med nässpray för nedreglering av kroppen. Brukar inte vara väntetid när man väl fått komma till kliniken utan då är det planering inför första försöket och allt beroende på hur det ser ut i just erat fall... Hoppas mötet går bra för er!
Pommac1 det är alltid förskottsbetalning så då borde ni redan betalat.... lycka till