Nu har jag verkligen inte hängt me4d alls i tråden på flera veckor känns det som, sitter mest med telefonen och tycker det är lite bökigt när man inte kan citera på samma sätt där.
Snabb uppdatering iaf
Måndag 7 maj, äggplock 16 ägg.
Onsdag 9 maj, dom har hittat ännu ett ägg så 17 mogna ägg hade dom fått ut till skillnad från förra gången då dom fick ut 12 omogna.
Av 17 plockade hade 15 blivit befruktade och jag får tillbaka ett som dom säger ägg av högsta kvalitet.
Söndag 13 maj, blir inlagd på sjukhuset för överstimulering och får ligga inne i 2 dagar, står nu på fragmin i 70 dagar för att förhindra blodpropp, men mår ändå rätt bra nu.
Onsdag 16 maj, får brev från Umeå att 10 av de 14 kvarvarande äggen delat sig till blastocyster (heter det så?)och nu ligger i frysen, lycka!
Nu är jag på ruvardag 10 sedan insättning och vet egentligen inte vad jag tror, har inga direkta känningar och får för mig det inte fungerat men har en vecka till testdag så försöker hålla modet uppe.
Ska försöka bli bättre på att sitta vid datorn så jag kan följa er andra lite bättre. lägger in en uppdaterad lista också.