• inväntande

IVF Umeå

Ja så olika det kan va första gångenjag fick morfin inför plock så ville jag bara sova men se det fick jag ej. Skrattande

Nu igår gjorde vi återförande av frysta embryon i naturlig cykel och nu är det ruvar dax i två veckor test om tre veckor. Fin celldelning 4 och 6 sen upptining.

Detta är 6 totalt så ja ibland kan det dra ut på tiden. Bara så ni vet det är inte alltid det tar direkt.     

• inväntande

Men jag kan ju fundera om 44 ägg är så bra? Vart dom nog stora och hade du inte blivit överstimulerad?

Fast jag hoppas ju dom är fina prima ägg hela högen. 

• inväntande

Första gången somna jag Skrattande och fjärde gången hade jag inte on men blödde nog rejält för det vart rullstols rollsen ut till rummeySkrattande.

Men jag brukar tänka som så att man kan inte vara på ett bättre ställe om man blir dålig  Norrland Universitets sjukhus och IVF är ju bara hissen ner till akuten. Det går bra tjejjer dom är proffs.

• inväntande
    ak15 skrev 2012-05-30 09:37:17 följande:

hej måste bara berätta att jag har gjort ett fet i umeå fick tillbaka en 2 cells embryo i ostimulerad cykel o de resulterade i detta :)
    Oj oj! Imponerande jag har ett 4 och ett 6 celligt och jag börjar redan misströsta och funderade hur i hela friden ska det kunna fästa i en ostimulerad cykel ?

Vilken dag testade du på bim eller testdag eller? 
  • inväntande

Vad är det som avgör om dom gör blasto eller ej? Det har dom aldrig nämt för mig om blasto alltså.

• inväntande

Jag har mest hopp och förtvivlan symptomen! Är nästan rädd varje gång jag går på toa bim på måndag och jag tycker mig känna lite pms och slitningar men jag inbillar mig säkert det är ju 5 dagar kvar.

• inväntande

Skit spottings på toapappret!!!!
     Inga synliga fel kanon fina ägg och va falls? Kan man ha bättre chans me d äggdonation?  Jag vill och så veta om varför ni som inte valt att vara kvar på Umeå kan säga varför? Ni får gärna inboxa för hålla det privat.

Jag har  lite tankar ibland och så om det hela. Men som sagt den debattenn tar jag gärna inbox vägen.

• inväntande

Har någon av er som ruvar i naturlig cykel fått tidigt plus någon gång?  Om hur tidigt innan?

Svar på tråden IVF Umeå