• inväntande

IVF Umeå

Jo vi fick använda allt ihop 3 ivf och en fet så vi var nog en "icke ekonomiskt givande kund" Och nu har vi ju betalat för en fet.

• inväntande

Ruvar dag 13 (om insättning räknas som dag noll..) molvärk typ mensaktigt men ja jag kan då inte annat änn se att det är plus. Men jag förstår det inte. Och törs knappt gå på toa väntar bara på att det ska gå åt pipsvängen.
  • inväntande

Germany visst är det så att dom tar till lite med dagarna även för att alla medeciner ska ha gått ur kroppen vid färsk försök med hormoner och medeciner?

• inväntande

Mustikka köp på en affär dom har ju ofta nu. Det går nog bra ska du se.

Ett plus är ju alltid kul men fasiken så nervöst Törs knappt gå på toa och dessa mensaktiga verkar jag har är en pina. Vill gå i koma en par månader och sen ha en liten mage.

Rena straffet att vara så hispig och vänta.    

• inväntande
    "inväntande: Grattis än en gång till ditt Plus! Glad Vad härligt, måste vara en fantastisk känsla! Detta ger mig större hopp om att det kan lyckas även med en frysis. Har du några gravsymptom? "

Har ju aldrig varit gravid men ja om nojjer och nervositet inför toa besök ingår i grav symptom så ja då har jag sådanna Skrattande!

Det jag har som jag harförstått ät tämligen vanligt är "mensaktiga värkar" då jag är härdad och har haft enorma mega mensvärkar hela mitt liv så är detta en "fis i rymden" men visst jag blir lätt nervös.

Har sagt att inget test förens måndag nu (fast jag fuska igår.. det var jätte fint plus). Jag tror att nervositeten går aldrig över först inför graviditeten och sen hela livet ut om banet/nen.

Hoppas vi allihopa att detta går bra för alla!         
  • inväntande

Mustikka jag skriver inte in mig heller förens jag känner att jag törs Glad men det kan ju dröjja. Idag har jag ätit frukost vilket i sig är otroligt för att vara jag men men vad gör man inte för "plusset" så det ska växa.

• inväntande

Jag hade ett 4 celligt och ett 6 celligt och det är nog det bästa jag har haft 6 celligt. Men usch nu är jag konstant nervös hela tiden och oroar mig för att få mens när man har dessa mol/mens värkar. Vi sa att den som var 6 cellig är nog en seg en rackare!
Svar på tråden IVF Umeå