• Mustikka

IVF Umeå

Tack igen tjejer{#emotions_dlg.flower}
    Ska lägga till namn och ankomstdatum i listanGlad

{#emotions_dlg.flower} Väntrummet 
    * Solgudinnan (inväntar FET i jan, försök nr 9) 
    * Kvinna32 (beräknad spraystart 18 feb) 
    * Mirage 
    * Ws mamma FET januari/februari (första FET för syskonförsök) 
    *Vårt 2012, väntar på försök nr.5..

{#emotions_dlg.flower} Sprayar

{#emotions_dlg.flower} Sprutar  
    *Petto 83

{#emotions_dlg.flower} Väntar på ÄP/ET/FET 

{#emotions_dlg.flower} Ruvar 
    * Jockelina (9:e försöket) TD 2/2 
    * Snöflinga (FET, syskonförsök) TD 20/2 
    * VackerBlomma (FET) TD 22/2 
    * drömmer om ett barn (5:e försöket) TD 27/2
    * Nektar (FET 2:a försöket) TD 26/2

Gravid Gravida 
    * fiffa (1:a IVF) BF 20 Januari  
    * Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb 
    * EbbaGrön (1:a IVF) BF 12 maj 
    * Heli78 (1:a IVF) BF 22 maj 
    * Mammaidamaria (1:a IVF) 
    * Barreliten (1:a IVF) BF 24 juli 

* jennyz (3:e IVF för syskon) BF 19 aug  
    * Freja150 BF 20 aug 
    * EEJ (4:e IVF) BF 21 aug 
    * 3villbli4 (1:a IVF) 
    * Norris (FET) BF 28 aug  
      * Äppelkaka (3:e IVF,syskonförsök) BF 12/10

Baby Födda 
    * A79 (1:a IVF) Pojke Edvin 14:e december
    * Mustikka (1:a IVF) Flicka Elli 4 februari

• Mustikka
    A79 skrev 2013-02-14 21:01:50 följande:

Drömmer om ett barn! Jo tack här går allt bara fint & va roligt att det börjar se ljust ut för er oxå :) Slänger in en bild på lilla Edvin som fyller 2 månader nu på alla hjärtans dag!! <3
    Vad fin han är er lilla Edvin!{#emotions_dlg.flower} Har han bruna ögon?
    Jag är så nyfiken på vad vår lilla ska få för färgerGlad 
    Jag är blond och blåögd och min man mörk med bruna ögon. Lilla Elli kom ut med värsta mörka kalufsen men hon har än så länge blå ögon. Men vet att det kan ändras senGlad
    Mirage skrev 2013-02-14 21:19:52 följande:
    Mustikka: Grattis till er tjej!!! Härligt att få höra o se att det finns mirakel =).
    A79: Så himla söt han är =).

Vackerblomma: Tjohoo!!! Mer plus i tråden det gillas! Håller tummarna för dig!!!

Drömmer om ett barn: Vad spännande med ruvningen! Jag hoppas att det är din tur nu!!! För min del inväntar vi fortfarande mensen, typ 1,5 v kvar... efter det vet jag hur vi ska gå tillväga i nästa rond. Jag har inte pratat med Umeå sedan vårt förra misslyckande, så just nu står allt på paus.

Tack Mirage!{#emotions_dlg.flower} Håller tummarna att alla i denna tråd ska få uppleva detta underbara!{#emotions_dlg.flower}
  • Mustikka
    Emilotta skrev 2013-02-16 15:16:10 följande:
    Hej på er! har nu bara hunnit kolla sista sidans kommentarer, får läsa i kapp snart!

Tänkte att nu ska jag hinna uppdatera. Vattnet gick som sagt förra lördagen kl 8.30 men det dröjde ända till tisdag kl 13.29 innan en liten kille ville ut. det var en väldigt utdragen och jobbig förlossning. själva krystandet gick snabbt och bra men allt annat kändes som en evighet. hade inga egna värkar utan blev hela tiden igångsatt. snacka om att jag var slut när han kom. men han mår bra och mådde bra hela tiden i magen så därför ville de inte plocka ut honom med snitt. jag mår också bra nu och vi kom hem i torsdags kväll.

Hann läsa på denna sida att du nu har din lilla flicka Mustikka! Stort grattis!!!
    Stort grattis Emilotta!!!{#emotions_dlg.flower}  Härligt att allt gick bra!Solig
  • Mustikka

Grattis snöflinga och Mayflower!:)

Drömmer om ett barn och Nektar: att det drar i ligamenten låter ju bra! Det gjorde det på mig också innan jag plussade:) speciellt vid plötsliga rörelser. Och så hade jag molvärk några dagar innan:)

• Mustikka

Drömmer om ett barn: det blev bara värre och värre sen någon gång efter vecka 15 släppte det.
    Hon mår bara bra:) vi ska till BVC imorgon för att väga henne. Hon är ganska liten så vi hoppas verkligen hon gått upp i vikt.

• Mustikka

Åh vilken underbar nyhet!:) Grattis Drömmer om ett barn!!!!:) Spännande om det skulle vara två:)

• Mustikka

Äppelkaka: Härligt!:) Glömmer aldrig känslan när vi fick se lillhjärtat picka!

Petto 83: Tycker det låter som graviditetsillamående:)

• Mustikka

Äralltupptaget: vår remiss skickades i mars förra året och vi hann innan sommaren. Så det finns en chans att ni hinner:)

Svar på tråden IVF Umeå