IVF Umeå
Ruvar dag 13 (om insättning räknas som dag noll..) molvärk typ mensaktigt men ja jag kan då inte annat änn se att det är plus. Men jag förstår det inte. Och törs knappt gå på toa väntar bara på att det ska gå åt pipsvängen.

men vadan detta! plus efter plus
stort grattis Mustikka! onnea! (eller är du finne? )
haha yey det är jag också
har inte testat fler gånger.. det kommer var på koll idag angående överstimuleringen och berättade att jag viiiiiiiiiiiiiiiiiill testa, hon bara skrattade åt mig och sa "bästa är ju att vänta"
meh
vårat var också 4-celligt, så nu vill jag önska att det ger mig mer hopp
är det någon annan som har problem med sura uppstötningar? skulle lägga mig ner och se TV och så bara
låter lovande
men idag fick jag rosa/röda crinonerester så jag tappade hoppet där direkt
ruvardag 10 idag, tänkte att jag mååååååååååååste ta ett test.. gjorde det, hur ska jag ta detta resultatet?
jag vågar inte tro på det riiiiktigt än vi får se vad kroppen säger senare under veckan
tack alla jag vågar inte hoppas riktigt än, sambon har kollat på bilden och även en av mina syskon
alla ser klart och tydligt, men neeeh, jag är inte riktigt övertygad än.. det är ju för bra för att vara sant isf
meh fick hem brev idag från IVF-kliniken om hur många som hamnade i frysen, 1 av 9st det var inge bra, hon sa innan när dom satte in det embryo som är nu, att äggen hade någon form av knölar på sig men det behöver inte betyda något, men det gjorde det nog säket