• björnen2007

IVF Umeå

{#emotions_dlg.flower}Väntrummet 
    * Freja150 (inväntar FET) 
    * Norris (inväntar FET) 

* Nektar  (infomöte den 14/11 för 1:a IVF)
    * EEJ (börjar spruta i mitten på nov)

{#emotions_dlg.flower}Sprayar 

{#emotions_dlg.flower}Sprutar
    * Sofiali77 (4:e IVF) 
    * Äppelkaka (3:e IVF, syskonförsök)
    * drömmer om ett barn (4:e försöket)

{#emotions_dlg.flower}Väntar på ÄP/ET/FET 
    * Kvinna32 planerat FET v.47 

{#emotions_dlg.flower}Ruvar  
    * Barreliten (TD 21/11) 
    * VackerBlomma (TD 27/11)
    * ali85 (TD 3/12) 
    * björnen2007 (TD 25/11)

GravidGravida 
    * EbbaGrön (1:a IVF) 
    * A79 (1:a IVF) BF 24 Dec 
    * fiffa (1:a IVF)  BF 20 Januari 
    * Mustikka (1:a IVF) BF 14 Feb 
    * Emilotta (1:a IVF) BF 18 feb 
    * Mammaidamaria (1:a IVF)

• björnen2007

hejsan!
    var i fredags i umeå och gjorde vårt planerade FET, och man behövde bara tina upp 1 embryo, så glad.
    men nu börjar denna hemska vecka att bara vänta och inte känna efter..

nu ska vi lyckas ! 

• björnen2007

Drömmer om ett barn; tack, jo dom satte i ett 6 dagars fint embryo, jag har haft molvärk från dagen efter insättningen, och det kommer och går under dagarna och på morgonen, även stickningar i magen och underlivet, lite illningar i ljumsken och äggstockarna. men jag vågar inte hoppas på nått.
    försöker tänka positivt men, det har ju inte funkat förrut. kanske går bättre med att göra ostimulerat FET. ska ha mens till helgen iaf, men jag hoppas att den inte kommer,, nu är det min tur. 

• björnen2007

Grattis Tinzu magiskt är det..

Drömmer om barn: håller tummar och tår för er..

Själv känns det som om jag tappat hoppet. Sticker i magen och i äggstockarna, ilar i underlivet, och molvärk varje dag. Men jag tror bara det är mens på g. Är på ruvar dag5 i dag med en blastoblasto...

• björnen2007

Äppelkaka: det låter ju lite mer hoppfullt, men jag tänker inte tjuvtesta, jag vågar inte.. Gjort det tidigare gånger, men denna ska jag inte.

• björnen2007

Då var detta försök över, nu ger jag snart upp. Bara att acceptera att jag inte kan ge ett syskon till min dotter. Vi har nu en ivf kvar. Jag funderar på att betala ett FET själv och kräva att få tillbaka båda blastocysterna. Och gå till kinesolog eller vad det nu heter, mina bekanta har gjort det och det är ganska vanligt att man har svamp i kroppen och det glr att det inte fästrr.

• björnen2007

vid min förra ivf hade jag bara 9 ägg totalt av 12 äggblåsor, 5 var mogna och 4 st var befruktade dagen efter, jag fick tillbaks en 3 dagars , och resterande 3 skulle odlas vidare och alla klara sig 1 st 5 dagars och 2 st 6 dagars.
    på mig har dom alltid prövat att odla vidare och jag har aldrig haft mer än 4 befruktade.. 

• björnen2007

jag testa positivt i dag men svagt.
    och några timmar senare kom mörkrosa flytningar och mensvärk,
     så jag antar att FET funka iaf lite längre än ivf gjort,
    och att jag har ett missfall nu. 

Svar på tråden IVF Umeå