IVF Umeå
EEJ: jag gjorde ÄP på sprutdag 12. Du borde klara dig tycker jag! :)
EEJ: jag gjorde ÄP på sprutdag 12. Du borde klara dig tycker jag! :)
Äppelkaka: Oj så tråkigt! Dock tycker man ju att dom borde ha upptäckt det tidigare. Tur i alla fall att det inte var något allvarligare fel.
EEJ: din lilla klant Tror inte det är någon större fara, äggblåsorna är väl inte så stora än? Men du kanske borde ringa och fråga ändå?
Jag kom just på att dom inte har ringt och sagt hur många ägg som hamnade i frysen. Fick ni veta via telefon eller post?
ÅÅÅ alltså väntan är olidligt... Jag har redan kollat ut barnvagn o säng å bestämt hur barnrummet ska inredas. Räknat ut bf-datum också...å så har man inte ens plussat än. Har jag jinxat allt nu??
EEJ: hoppas det värsta e över nu :) jag minns inte vad salen vi låg i hette men det var den som låg typ längst ner. Lycka till iaf! :)
Jag hade nog också blivit akut sjuk om jag var du :) du kanske behöver vara hemma några dagar efter så då förlorar du ju mindre inkomst också. Lycka till! :)
EEJ: Jag använder Crinone och har inte fått några bieffekter alls, tror jag.
Fick hem brev på posten igår att dom kunde frysa in 13 fina 7-dagarsodlade ägg =) Skönt att ha den säkerheten.
Är på ruvardag 12 idag. Har inte så många symptom. Eller det kanske jag har men jag vågar inte hoppas på att det är symptom så jag intalar mig själv att allt e som vanligt. Ska man tjuvtesta? Eller nej det kanske är dumt... Eller ska jag? ÅÅÅÅÅÅÅ denna väntan!!!
Oj 6-dagarsodlade menade jag ju!
EEJ: Usch vad obehagligt. Tur i oturen dock att personen befann sig på sjukhuset.