• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Fetisch?)
    Tukt skrev 2021-01-04 16:02:35 följande:

Men kan du få samma förnimmelser av tygmaterial som känns eller ser ut som de är blöta. Eller måste du veta att här är det kiss? 

Nä, tyvärr räcker det inte, det måste vara kiss. Jag har försökt ersätta med vatten eftersom det är lite enklare att hantera när jag vill leva ut. Då kan man ju bara hänga upp plagget på tork, med kiss måste jag ju tvätta. Men att ersätta med vatten har gett absolut ingenting, funkar inte alls. Och då är kisset ändå i princip genomskinligt, jag vill inte att det ska vara gult eller lukta. Så skillnaden mellan kisset jag gillar och vatten är inte SÅ stor, men ändå går det inte med vatten.
  • Anonym (Jag är hans ägodel!)
    Anonym (Fetisch?) skrev 2021-01-04 15:16:03 följande:
    Ja, wet sex har jag definitivt googlat på många gånger och ofta hittar jag saker jag gillar :)

Förstår honom helt! :D Men har ni testat lite, men inte på hotell?

Nej inte testat på annat ställe heller. Vi kan inte träffas så ofta eftersom han bor i en annan stad och dessutom är gift....Han lever ut sina kinks och dyl med mig. Han ger mig uoodrag som jag dokumenterar med foto eller filmsnuttar.  
  • Anonym (Stövlar)
    Tukt skrev 2021-01-04 16:00:38 följande:
    Du har inte läst en stavelse av tråden innan va?
    Du läser inte mycket av tråden själv, för du tror att du vet och kan allt redan. Sluta vara så dryg.
  • Anonym (LLL)

Blöjor av alla sorter, och bära dom med praktiska kläder.

• Anonym (Klark Kent)

Min fetisch är så förbjuden och egentligen äcklig men bara älskar!!

När min Sambo har menstruation så brukar jag plocka upp hennes tamponger och bindor ur skräpkorgen.

Börjar med att lukta och kuken reser sig nästan direkt.

Sedan övergår jag med att slicka på dessa.

När jag är tillräckligt kåt så trycker jag ut mensblodet rätt in i munnen och ansiktet ju färskare och blodigare desto bättre????????

Så jävla gött asså!!

Brukar komma väldigt snabbt då.

Direkt efter utlösningen så kommer skammen och blir då lite rädd för vad jag gjort.

Lekt och suget på mensblod ????????

Kan ju inte vara så vanligt precis!!

• Anonym (Man 30+)
    Jag har nog en udda fetisch, skulle jag nog tro. Nog för att jag gillar den :)

Jag har en fetisch för en tjejs andedräkt, jag tänder på att man blåser på varandra och luktar på varandras andedräkt.

Denna fetisch har jag haft sen tonårstiden, tycker att en få känns hur en tjejs andedräkt luktar är väldigt sexigt och kan tända väldigt mycket på det.

Men inte dåliga andedräkter, såsom vitlök, cigarettrök, alkohol och annat som luktar illa av.

Nej, mer normal neutral andedräkts lukt gillar jag ;) brukar kalla den för "fasta andedräkten" den lukt man får i munnen när man inte har ätit något på flera timmar och man är hungrig. Den lukten blir jag extremt tänd på om man blåser den på varandra ;)
  • Anonym (Killen)
    Anonym (LLL) skrev 2021-01-05 02:23:50 följande:

Blöjor av alla sorter, och bära dom med praktiska kläder.

Håller med och går att variera o kombinera på många sätt.

Har byxblöja på senaste 4dagarna.
  • emilundh

Kanske inte direkt en ovanlig fetisch men..

Tänder på extremt använda trosor, har ibland köpt använda trosor på nätet och har ibland även snokat för att hitta i tvättkorgar för att få känna ????

• Anonym (Igånggång)

Jag har ingen udda grej jag går igång på, men min man sniffar på mina BH-ar! Gärna burna utan tvätt mellan i flera dagar. Kanske inte är så udda... tycker själv att det är jättekonstigt, men också en kul grej! Hade kanske förstått mer av det om jag ammade eller nått som faktiskt satte en doft i tyget-men icke. Han är min knäppis !

• ödmjukman

Mmm sexiga , välvårdade , rödmålade tånaglar, kvinnofötter i ett par pumps, open toe skor, stövletter, sandaler , eller stövlar ..mmmm .

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?