• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Jag är hans ägodel!)
    Anonym (Fetisch?) skrev 2021-01-04 11:06:20 följande:

Hej!

Jag är lite osäker efter alla diskussioner i tråden, men jag tror att det jag har är en fetisch. Jag tänder på nedkissade kläder eller tyg.

Jag har gjort det så länge jag kan minnas och jag har inte en enda gång lyckats onanera och komma utan att fantisera om, titta på eller känna på specifikt kläder som blivit kissade på.

När jag har sex med partner kan jag få orgasm utan, men om jag har svårt att komma under sex så blundar och och tänker på kläderna.

Det går bara inte att bli av med, det är helt grundläggande för min sexualitet. Ibland när jag är ensam lever jag ut detta, kissar på kläder eller tyg medan jag onanerar, och det finns ingenting som kan slå detta.

På nätet hittade jag en kille med exakt samma "intresse" och vi ses, kissar på varandras kläder och har sedan sex efteråt. Också svårslaget.

Det hade varit enkelt om jag bara kunde fantisera om något vanligt, nåt som har med sex att göra, men det går bara inte. Samtidigt vill jag inte vara utan detta, kan inte tänka mig hur tråkigt det skulle vara.

Jag är tjej, 40 år

Hej. Jag är ingen expert men det du beskriver kan ingå i s.k. wet sex,  en väldigt stor sfär. Fast det vet du nog redan. Han jag träffar nu är mycket intresserad av detta men han vill främst se mig kissa, även på honom. Han fantiserar även om att jag skulle kissa på typ ett hotellrum. Det har jag inte gjort. Det gränsar även till besudling. Vad kul att du träffat någon som du kan dela ditt intresse med. 
    Om det är kink, fetish eller turn on är jag för novis att svara på. 
  • Tukt
    Själva kissandet är en handling och därför blir det en kink. Är det nedkissade plagget det viktiga i det hela så är det en fetisch.
    Kissandet kan såklart vara en del utlevnaden av sin fetisch. 
    Det låter också som att det i mängt och mycket kan vara ett uttryck av saliromani, alltså sådant som normalt sätt ensess som smutsigt, äckligt och liknande. 
  • Anonym (Fetisch?)
    Tukt skrev 2021-01-04 13:28:45 följande:
    Själva kissandet är en handling och därför blir det en kink. Är det nedkissade plagget det viktiga i det hela så är det en fetisch.
    Kissandet kan såklart vara en del utlevnaden av sin fetisch. 
    Det låter också som att det i mängt och mycket kan vara ett uttryck av saliromani, alltså sådant som normalt sätt ensess som smutsigt, äckligt och liknande. 
    Saliromani har jag aldrig hört talas om. Jag vågar knappt googla, jag äcklas lätt. Förutom av kiss då. Fast det måste vara på tyg och det måste vara ljust, inget gammalt morgonkiss.

Jag vet inte vad som är viktigast. Att bara kissa är helt värdelöst utan någon form av tyg. Tyg utan kiss är också helt värdelöst. Det måste vara tillsammans. Jag har försökt ersätta med vatten, men det går inte, då blir jag inte alls upphetsad. Sen har det utvecklats genom åren, nu kan jag uppskatta flera olika sorters tyg, i början var det bara kläder.

Jag tänkte att det som eventuellt gör det till en fetisch är kanske att det bara inte går att vara utan när jag onanerar, inget annat gör mig upphetsad, jag har verkligen försökt. Men helt klart har jag inte läst på om definitionen. Och sen kan jag ju få orgasm tillsammans tillsammans med partner utan kiss, så det talar väl emot kanske?

Hur som helst vill jag inte vara utan, det är som att jag aldrig tröttnar :)
  • Tukt
    Anonym (Fetisch?) skrev 2021-01-04 14:12:55 följande:
    Saliromani har jag aldrig hört talas om. Jag vågar knappt googla, jag äcklas lätt. Förutom av kiss då. Fast det måste vara på tyg och det måste vara ljust, inget gammalt morgonkiss.

Jag vet inte vad som är viktigast. Att bara kissa är helt värdelöst utan någon form av tyg. Tyg utan kiss är också helt värdelöst. Det måste vara tillsammans. Jag har försökt ersätta med vatten, men det går inte, då blir jag inte alls upphetsad. Sen har det utvecklats genom åren, nu kan jag uppskatta flera olika sorters tyg, i början var det bara kläder.

Jag tänkte att det som eventuellt gör det till en fetisch är kanske att det bara inte går att vara utan när jag onanerar, inget annat gör mig upphetsad, jag har verkligen försökt. Men helt klart har jag inte läst på om definitionen. Och sen kan jag ju få orgasm tillsammans tillsammans med partner utan kiss, så det talar väl emot kanske?

Hur som helst vill jag inte vara utan, det är som att jag aldrig tröttnar :)
    Jag brukar föra en rätt strikt linje här inne för vad som är och inte är en fetisch. Varför har  jag redogjort för ovan i flera omgångar.
    Men det är självklart att gränser inte alltid är spikraka. Och inte sällan blandas fetischens kraft in i andra aktiviteter. Inte sällan då dominans.
    Ofta är ju också fetischism en förmåga till att se något sexuellt där andra inte gör det. Och ofta har man då flera fetischer och förmåga att utveckla nya. Verkar också kunna spilla över även på ickesexuellt varför detaljer och annat i vardagslivet kan bli viktigt.
    Du tycks ju i så fall ha två fetischer, tyg och kiss. Men vet du om dig att du har någon mer?
  • Anonym (Fetisch?)
    Anonym (Jag är hans ägodel!) skrev 2021-01-04 12:53:59 följande:

Hej. Jag är ingen expert men det du beskriver kan ingå i s.k. wet sex,  en väldigt stor sfär. Fast det vet du nog redan. Han jag träffar nu är mycket intresserad av detta men han vill främst se mig kissa, även på honom. Han fantiserar även om att jag skulle kissa på typ ett hotellrum. Det har jag inte gjort. Det gränsar även till besudling. Vad kul att du träffat någon som du kan dela ditt intresse med. 

Om det är kink, fetish eller turn on är jag för novis att svara på. 

Ja, wet sex har jag definitivt googlat på många gånger och ofta hittar jag saker jag gillar :)

Förstår honom helt! :D Men har ni testat lite, men inte på hotell?

Jag har berättat för partners som testat med mig, gillat det och vi har haft det som krydda liksom. Men då finns tveksamheten där eftersom det är min grej och jag är rädd att skrämma iväg den andre. Att den andre bara ställer upp. Det behöver man ju inte tänka på när man delar exakt samma med någon.
  • Anonym (Fetisch?)
    Tukt skrev 2021-01-04 14:55:55 följande:

Jag brukar föra en rätt strikt linje här inne för vad som är och inte är en fetisch. Varför har  jag redogjort för ovan i flera omgångar.

Men det är självklart att gränser inte alltid är spikraka. Och inte sällan blandas fetischens kraft in i andra aktiviteter. Inte sällan då dominans.

Ofta är ju också fetischism en förmåga till att se något sexuellt där andra inte gör det. Och ofta har man då flera fetischer och förmåga att utveckla nya. Verkar också kunna spilla över även på ickesexuellt varför detaljer och annat i vardagslivet kan bli viktigt.

Du tycks ju i så fall ha två fetischer, tyg och kiss. Men vet du om dig att du har någon mer?

Ja, och jag gillar den strikta linjen för jag vill att förståelsen ska finnas, gillar inte när man slänger sig med ord som inte stämmer och underminerar de som faktiskt är fetischister (även om jag inte själv är på det klara :))

Men tyg och kiss måste vara tillsammans, annars händer inget med mig.

Nä, jag ser väl mer att det jag redan är intresserad av utvecklas i och med att jag hittar nya saker i samma härad. Och när jag träffat en likasinnad har vi experimenterat med olika situationer, tyger, wet sex etc och då har det funnits saker jag gått igång på som jag tidigare inte tänkt på. Men det är fortfarande samma utgångspunkt liksom :)
  • Anonym (Fetisch?)
    Tukt skrev 2021-01-04 14:55:55 följande:

Ett konstigt tillägg är att jag numera kan bli pirrig bara jag ser nån vara kissnödig! Då vet jag att det skulle kunna hända att byxorna blir våta.
  • Anders 386

Fetischer vet jag inte riktigt...  Men jag har några knäppa grejer som jag går igång på - men har svårt att få tillfälle att förverkliga.

Kissa på mig
    Ha på mig sexiga kvinnounderkläder
    Skulle vilja se en annan man knulla min fru

• Tukt
    Anders 386 skrev 2021-01-04 15:41:33 följande:

Fetischer vet jag inte riktigt...  Men jag har några knäppa grejer som jag går igång på - men har svårt att få tillfälle att förverkliga.

Kissa på mig
    Ha på mig sexiga kvinnounderkläder
    Skulle vilja se en annan man knulla min fru

Du har inte läst en stavelse av tråden innan va?
  • Tukt
    Anonym (Fetisch?) skrev 2021-01-04 15:24:57 följande:
    Ja, och jag gillar den strikta linjen för jag vill att förståelsen ska finnas, gillar inte när man slänger sig med ord som inte stämmer och underminerar de som faktiskt är fetischister (även om jag inte själv är på det klara :))

Men tyg och kiss måste vara tillsammans, annars händer inget med mig.

Nä, jag ser väl mer att det jag redan är intresserad av utvecklas i och med att jag hittar nya saker i samma härad. Och när jag träffat en likasinnad har vi experimenterat med olika situationer, tyger, wet sex etc och då har det funnits saker jag gått igång på som jag tidigare inte tänkt på. Men det är fortfarande samma utgångspunkt liksom :)
    Men kan du få samma förnimmelser av tygmaterial som känns eller ser ut som de är blöta. Eller måste du veta att här är det kiss? 
Svar på tråden Vad har ni för fetischer?