• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (Shiny)

Kvinnor i glansiga dunjackor där brösten gungar under den blanka nylontyget när dom går. Går även bra med regnkläder av nylon, får gärna vara blöta av regnet. Skulle gärna vilja leka med en tjej i dunjacka och blanka nylonbyxor.

• Anonym (Rullgardinen  Jo)

Jag älskar min fina vita rullgardin. Jag har full kontroll över den. Och kan bestämma när den går upp eller ner. Upp eller ner. Upp eller ner. Åh. Och så är det lika spännande varje gång att se vad som jag kan finna när den är uppe. Tittut liksom. Eggande verkligen.

• Anonym (Mr B)

Jag älskar morgontidningar i det stora vackra broadsheetformatet! Så vackert!

• Gaskarl
    HelenStrand skrev 2015-10-21 18:36:53 följande:

Jag har en lite udda fetisch. Jag gillar när bilen är lite svårstartad...

En väldigt udda vardagsfetisch har jag förstått. men det är något jag kan kontrollera någorlunda när jag vill att det ska hända.. ibland händer det bara och kan vara oerhört tändande.. Det är en gammal bil från mitten av 80talet.

Men det händer att jag "klär upp mig" och tar bilen en sväng och får utlopp för min fetisch..

Och behöver heller inte fundera på varför jag har den då jag vet precis när jag fick upp ögonen för den. 

:)

Gärna svar och funderingar från kvinnor med :)

helenstrand@yahoo.com

Fantastiskt intressant och häftigt... Får jag fråga, din åldersgrupp?? Jag tror min fetisch är tågåkning, erotiskt som attan och nylonstrumpor och grövre BH:ar....på medelålders kvinnor....

Gillar också skarpt kvinnor som inte skriver anonymt..
  • Gaskarl

Jag tror min fetisch är tågåkning, erotiskt som attan och nylonstrumpor och grövre BH:ar....på medelålders kvinnor....

• Elias03

Jag tänder på regnkläder. ( Galon) Så varje gång jag ser att nån har galon på sig blir jag jätte upphetsad. Det är så sexigt

• Trevlig man

Stora bröstvårtor på en kvinna

• Anonym (Kvinna)

Mäns höfter gör mig alltid upphetsad.
    Blicken hamnar där först alltid.
    Smeka en naken man från höften och ner mot hans mandom.
    Helt underbart.

• Efraim Barkbit

En riktigt stor rumpa i kombination med smala axlar på en kvinna...

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?