• Anonym (Kinky light)

Vad har ni för fetischer?

Man hör ibland om att folk blir sexuellt upphetsade av de mest vardagliga ting.
    Men det är sällan några föstahandshistorier.
    Jag tänkte vi skulle ändra på det.
    Även om jag inser att det kan skarvas och hittas på en del i skydd av familjelivs anonymtet känns det ändå mer äkta än om en kompis berättar om en tjej som vet en som...

Kanske tänder du på vetedeg eller går igång på att sniffa på svettiga armhålor eller kaffesump?
    Kort sagt: Vad har du för små fetischer som du smyger med?
    Du kan berätta för oss vi lovar att inte skvallra.  Flört

• Svar på tråden Vad har ni för fetischer?
  • Anonym (utanbh)

Tjejer utan bh under en tröja..

• Anonym (V)

Kurviga kvinnor med rejält guppande rumpor!

Lite mer udda men jag tycker det kan vara upphetsande att se tjejer som är så superkissnödiga att de hoppar med benen i kors och en eller båda händerna mellan benen. Tänder inte om de kissar på sig utan bara just om de är så supernödiga. Fråga inte varifrån det kommer för jag har ingen aning.

• Robert 832

Jag har massor av saker som tänder mig men egentligen bara en fetisch som jag har svårt att klara mig utan. 
    Jag går riktigt igång på otrogna kvinnor. Det är kanske en av de mer destruktiva fetischer man kan ha men jag kan inte hjälpa det.

• Anonym (Ddlg)

Jag älskar känslan av att få ha en tjock plastig blöja tryckt mot min stjärt och mitt underliv.

• Anonym (Fetisch för tjocka kvinnor)

Jag har en väldigt specifik fetisch, jag gillar riktigt tjocka kvinnor. Fast inte sådär feta att de har svårt att gå, utan sådär i 100-130kgs klassen. Feta, men "lagom" feta. Väldigt specifikt där :D

Men visst, jag gillar smala, normala, mulliga, superfeta osv. också, jag attraheras av det med, men idealet och fetischen är "lagom" feta brudar.

• Kille 20

Jag har en stark fetisch för skinn! Älskar tjejer i skinnjackor, fast är ganska kräsen för detaljer, en detalj (exempelvis olika sorters sömmar som är populärt) kan förstöra allt ihop, då är den bara mot bjudande! Min sambo har ibland på sig skinnjacka under sex riktigt Nice! Har ibland på mig den vid onani när jag är själv (sambon tillåter). Även skinnstövlar och byxor är Nice! När jag berör skinn kan det ge mig en"välbehagskänsla" dock inte känt så vid soffa eller fåtölj. Älskar skinn!!!

• Anonym (M36)

Tjejer med fräknar, mycket fräknar i ansiktet går jag igång på.

• Anonym (Blöjan)
    Anonym (Ddlg) skrev 2017-10-19 23:24:59 följande:

Jag älskar känslan av att få ha en tjock plastig blöja tryckt mot min stjärt och mitt underliv.

Älskar den känslan också. Den får gärna vara så tjock att det är svårt att få ihop benen när man går så blir det en ?vaggande? gång

( inte Ddlg men Mdlb=mother dome little boy )
  • Anonym (Kinko)

Stora bröst, inte jättestora och inte silikon, men stora, gärna med lite häng. Och små vårtgårdar.

Nytvättat strävt bomullstyg, så som hon hade som var min första i sängen, 16 år.

Vita spetsar, sträva mot mjuk hud.

Att få dominera i sängen, binda, sätta ögonbindel, smiska och känna svedan i handflatan.

Att höra henne sucka och stöna.

Vått, våt fitta, glidmedel, olja.

Och mycket annat. Kryddor.

Svar på tråden Vad har ni för fetischer?