svårt att svälja ner mat-ångestrelaterat

Men det kanske är en bra ide att börja med medicinering nu? Det kan ju hjälpa dig. Det är tur att du har läkare nu tillhands när det är så illa som det är. Jag förstår att du inte orkar något alls. Fy fasen vilken sommar du får utstå...
Jag blir uppriktigt ledsen över att veta att du fått ett bakslag, men är oändligt tacksam över att du också vill skriva och stötta i det mån som du orkar. Man känner sig inte lika ensam i detta då...
Jag fick hem tre böcker idag. En om kontrollbehov, och två andra om ångest, depression samt fobier. Jag hoppas att någon av dom ska kunna ge mig rätt verktyg för att kunna hantera alla känslor man har. Jag har läst ca 20 sidor i första boken om fobier och ångest, och jag kan säga att nästan allt stämmer in till punkt och pricka.
Jag träffade min psykolog igår. Pratade lite om hur det är idag. Inga nya råd, utan hon håller fast vid att jag ska ringa allmänpsyk snarast. På mvc såg allt bra ut. Bebis växer dock så har mitt järnvärde börjat dala ner igen. Så vi får la se om järndropp blir aktuellt igen.
Tänker på dig!