bebisar/barn som har/haft svag muskeltonus/muskulär hypotoni
Meal- ja absolut bättre att kolla en gång extra. Hoppas det inte är någon fara. Toppen att ni fått er förskola också. Sådant underlättar också. Skönt med frysförsök. Så mkt lättare. Vi gjorde också ICSI. Håller tummarna för imorgon då? Här somnar Axel också om fortare om jag kommer, så lättare som du säger. Annars skriker han längre och då är jag vaken och får lyssna på det istället!
Ego- Idag var det kalas för Axels kompisar (5 st från dagis) i en gympasal med massa redskap. Fullt ös och Axel var sååååå glad att få vara med :). Inte ofta han är glad, men jäklar vad han röjde. Kröp som en torped mellan benen på alla. Var livrädd han skulle bli mos flera ggr haha. Tror verkligen han kommer älska att börja förskolan i maj :). Iaf om jag skulle vara med där.... . Men en sak som är sååååå irriterande är en mamma som ALLTID måste kommentera hans vikt. Han är ju galet matglad och de i kombo med låg rörlighet gör ju sitt. Han är lite rund, men verkligen inget extremt. Särskilt inte sedan han började krypa. De hade kakor och Axel blir jätteglad när han ser dem. "klart duuuuu gillar kakor, iiiiinget annat skulle man kunna tro" och sådana liknande kommentarer. Med ett leende såklart, så att det är på skoj, så ingen ska bli sur!!!!