• Meriah06

Någon som plussat sent?

Som rubriken lyder, finns här någon som plussat sent? Och är det vanligt? Är idag på bim + 6 men har fått två negativa test. Mår jätteilla flera ggr om dagen, har ont i magen å brösten har börjat ömma. Igår kunde jag inte gå upp ur sängen i 2 timmar för jag var så nära att kräkas.

• Svar på tråden Någon som plussat sent?
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:25:54 följande:
    Hade det förra fredagen, så jag ligger på BIM+5 nu. Så vi borde ligga exakt en vecka från varandra
    Ja, det gör vi ju då :) Men gud så spännande.. Testar du varje dag eller är du en sån där duktig och klarar av att vänta? ;)
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 21:29:41 följande:
    Ja, det gör vi ju då :) Men gud så spännande.. Testar du varje dag eller är du en sån där duktig och klarar av att vänta? ;)
    Jag försöker vänta men tog ett igår kväll efter att jag pratat med en vän. Men det gav inget. Men ska försöka vänta in helgen och ta det på morgonen istället. Du då?
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:31:33 följande:
    Jag försöker vänta men tog ett igår kväll efter att jag pratat med en vän. Men det gav inget. Men ska försöka vänta in helgen och ta det på morgonen istället. Du då?
    Men gud, det skulle jag aldrig klara.. Jag testar mig varje dag, haha. Jag är så nyfiken och otålig, jag kan inte vänta :P
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 21:40:33 följande:
    Men gud, det skulle jag aldrig klara.. Jag testar mig varje dag, haha. Jag är så nyfiken och otålig, jag kan inte vänta :P
    Jag tycker bara att det är så himla trist att få negativa svar. Sen ska ju det där hcg-värdet öka var annan-var tredje dag, så då tänker jag att det är bättre att försöka vänta lite.
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:43:43 följande:
    Jag tycker bara att det är så himla trist att få negativa svar. Sen ska ju det där hcg-värdet öka var annan-var tredje dag, så då tänker jag att det är bättre att försöka vänta lite.
    Jo jag vet att det är så, men jag kan ändå inte hålla mig.. Men nu ska jag försöka hålla mig till lördag i alla fall, återstår att se om jag lyckas eller inte ;)
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 21:46:55 följande:
    Jo jag vet att det är så, men jag kan ändå inte hålla mig.. Men nu ska jag försöka hålla mig till lördag i alla fall, återstår att se om jag lyckas eller inte ;)
    Vi får försöka vara starka ihop och hålla oss till lördag!
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:47:46 följande:
    Vi får försöka vara starka ihop och hålla oss till lördag!
    Haha ja, vi får verkligen försöka :D Jag hoppas verkligen att mensen inte kommer under helgen bara..
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 21:48:53 följande:
    Haha ja, vi får verkligen försöka :D Jag hoppas verkligen att mensen inte kommer under helgen bara..
    Nej precis! Vi får hoppas att den håller sig borta ett bra tag nu då
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:50:23 följande:
    Nej precis! Vi får hoppas att den håller sig borta ett bra tag nu då
    Ja, minst ett år i alla fall ;)
Svar på tråden Någon som plussat sent?