• Anonym (Inte smart)

Har sex med min frus syster!

Min frus syster flyttade ner till oss i augusti 2010 för att studera till socionom. Homogen jag har alltid klickat, det som inte får hända har hänt. Min fru jobbar natt. Vi har haft en del problem i vår relation. En natt när hon jobbade, satt jag och hennes syster och snackade och drack vin. Samtalet gled in på sex. Vi började driva med varandra om ditt och datt! Det slutade med att vi hade sex. Jävligt bra sex. Vi har fortsatt i snart två år. Vi har känslor för varandra. Hur berättar jag det här för min fru? Vi vill att set ska bli vi två! Hon är 24 nu och jag är 30 Jag kommer krossa min fru! Alla familje relationer! Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Har sex med min frus syster!
  • Anonym (kärlek)

Det är jävligt taskigt att du är otrogen din fru..... men på tiden att du klipper banden, för allas bästa och för din frus skull så sluta ljug.

Följ dina känslor, vill både du och systern inleda att förhållande så gör så, skit i vad andra i släkten tycker.

Man kan inte rå för sina känslor!!!!!

• Anonym

Håll käften och fortsätt bara! Win win!

Så får ingen lida.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-05-18 10:15:35 följande:
    Jag har gjort samma sak - var otrogen med min mans bror.

Hade varit massa sexuell spänning mellan oss länge och till slut hade vi bara sex, och igen och igen. Till slut blev vi påkomna av min man och bad så mycket om ursäkt. Jag sade att jag förstod om min man ville avsluta relationen med mig men det ville han inte. Han förlät till och med brodern eftersom jag tog på mig all skuld och sade att jjag varit så förälskad i honom att jag inte kunde låta bli. Sade också att det bara var den enda gången plus en gång förut. Sen fortsatte vi ändå ett tag till och sedan hände det som inte fick hända, jag blev gravid med brodern! :-O

Så jag och brodern kom överens om att vi skulle avsluta vår relation och låtsas som att det var min mans barn och aldrig mer prata om det, men så fick jag missfall och det var nog tur. Sedan hade jag sex med min mman direkt efteråt och blev gravid igen (med mannen då) och vi behöll bnarnet. Konstigt nog försvann mina känslor för brodern då igenom graviditeten och vi har inte nämnt det som hänt mellan oss igen.

Nu är det 10 år senare och vi har fortfarande en bra vänskapsrelation alla tre.
    Men fyfan vilka svin ni är, du och brodern. Tänkte du allvarligt lura någon som förlåtit dig.. 
  • Anonym (87:a)
    Anonym (Kvinna som vet) skrev 2012-05-16 07:57:27 följande:
    Det finns ju bara ett sätt för er att rädda något av situationen: Du skiljer dig utan att säga nåt om relationen till systern. Sen får ni ligga lågt med er relation ett bra tag, säkert minst ett år eller längre. Sen kan ni komma ut med den och hävda att det är först efter att du skilde dig som ni inledde ert förhållande.
    Håller med föregående talare.
    Du får helt enkelt sätta dig ner med din fru och avsluta eran relation illa kvickt innan ni blir påkomna.
    Som jag förstår du så vill du ju inte ens vara med din fru längre så det är inget att dra ut på.
    Se till att dra dig upp ur skiten innan du grävt klart din egna grav. 
  • Emelie 491

Jag måste bara säga att jag tycker om ts' nick!

Byt ut DE mot vi, DEM mot oss och sluta särskriv!
  • FruOMor

min styvmammas pappa är gift med hennes moster så efter att ha varit gift med mamman så skiljdes dem och han blev tillsammans med hennes syster.

Så de går men det är väldigt lågt.. Jag själv är gift och skulle ordagrant bli förkrossad om min man valde att lämna mig för min syster..  

• Anonym (nja)
    Anonym (tjej) skrev 2012-05-18 10:15:35 följande:
    Jag har gjort samma sak - var otrogen med min mans bror.

Hade varit massa sexuell spänning mellan oss länge och till slut hade vi bara sex, och igen och igen. Till slut blev vi påkomna av min man och bad så mycket om ursäkt. Jag sade att jag förstod om min man ville avsluta relationen med mig men det ville han inte. Han förlät till och med brodern eftersom jag tog på mig all skuld och sade att jjag varit så förälskad i honom att jag inte kunde låta bli. Sade också att det bara var den enda gången plus en gång förut. Sen fortsatte vi ändå ett tag till och sedan hände det som inte fick hända, jag blev gravid med brodern! :-O

Så jag och brodern kom överens om att vi skulle avsluta vår relation och låtsas som att det var min mans barn och aldrig mer prata om det, men så fick jag missfall och det var nog tur. Sedan hade jag sex med min mman direkt efteråt och blev gravid igen (med mannen då) och vi behöll bnarnet. Konstigt nog försvann mina känslor för brodern då igenom graviditeten och vi har inte nämnt det som hänt mellan oss igen.

Nu är det 10 år senare och vi har fortfarande en bra vänskapsrelation alla tre.
    Frågan är om ni skulle vara så bra kompisar om din man visste att ena barnet inte är hans... fyfan va vidrigt !!!

Om du och brorsan ville knuila skallen av er är en sak , men att lura en man att tro att han är pappa till ett barn är oförlåtligt... har du någon aning om vad det kommer innebära för honom om det kryper fram ? Att det barn han har skapat starka band till i åratal visar sig vara någon annans ? Det kommer krossa honom taotalt....hur fan kan du leva med dig själv ?
  • Anonym
    Anonym (nja) skrev 2012-05-22 11:23:43 följande:
    Frågan är om ni skulle vara så bra kompisar om din man visste att ena barnet inte är hans... fyfan va vidrigt !!!

Om du och brorsan ville knuila skallen av er är en sak , men att lura en man att tro att han är pappa till ett barn är oförlåtligt... har du någon aning om vad det kommer innebära för honom om det kryper fram ? Att det barn han har skapat starka band till i åratal visar sig vara någon annans ? Det kommer krossa honom taotalt....hur fan kan du leva med dig själv ?
    Men det är ju mannens barn, kan du inte läsa?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-18 12:27:53 följande:
    Håll käften och fortsätt bara! Win win!

Så får ingen lida.
  • Anonym (nja)
    Anonym skrev 2012-05-22 13:16:53 följande:
    Men det är ju mannens barn, kan du inte läsa?
    Ja , såg det nu , men det spelar egentligen ingen roll , hon hade för avsik att lura sin man från början , att det blev ett missfall var ju bara rena turen..... du tycker inte det är rätt sjukt ?

"Så jag och brodern kom överens om att vi skulle avsluta vår relation och låtsas som att det var min mans barn och aldrig mer prata om det, men så fick jag missfall och det var nog tur......"
Svar på tråden Har sex med min frus syster!