• Anonym (Inte smart)

Har sex med min frus syster!

Min frus syster flyttade ner till oss i augusti 2010 för att studera till socionom. Homogen jag har alltid klickat, det som inte får hända har hänt. Min fru jobbar natt. Vi har haft en del problem i vår relation. En natt när hon jobbade, satt jag och hennes syster och snackade och drack vin. Samtalet gled in på sex. Vi började driva med varandra om ditt och datt! Det slutade med att vi hade sex. Jävligt bra sex. Vi har fortsatt i snart två år. Vi har känslor för varandra. Hur berättar jag det här för min fru? Vi vill att set ska bli vi två! Hon är 24 nu och jag är 30 Jag kommer krossa min fru! Alla familje relationer! Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Har sex med min frus syster!
  • Anonym (Skeptisk)
    Anonym (tjej) skrev 2012-05-18 10:15:35 följande:
    Jag har gjort samma sak - var otrogen med min mans bror.

Hade varit massa sexuell spänning mellan oss länge och till slut hade vi bara sex, och igen och igen. Till slut blev vi påkomna av min man och bad så mycket om ursäkt. Jag sade att jag förstod om min man ville avsluta relationen med mig men det ville han inte. Han förlät till och med brodern eftersom jag tog på mig all skuld och sade att jjag varit så förälskad i honom att jag inte kunde låta bli. Sade också att det bara var den enda gången plus en gång förut. Sen fortsatte vi ändå ett tag till och sedan hände det som inte fick hända, jag blev gravid med brodern! :-O

Så jag och brodern kom överens om att vi skulle avsluta vår relation och låtsas som att det var min mans barn och aldrig mer prata om det, men så fick jag missfall och det var nog tur. Sedan hade jag sex med min mman direkt efteråt och blev gravid igen (med mannen då) och vi behöll bnarnet. Konstigt nog försvann mina känslor för brodern då igenom graviditeten och vi har inte nämnt det som hänt mellan oss igen.

Nu är det 10 år senare och vi har fortfarande en bra vänskapsrelation alla tre.
    Måste vara det sjukaste jag hört på länge
  • Anonym (smatare)

Jag har gjort exakt samma sak. Och jag löste det igenom att planera med systern.

Vi hade en fin grillafton och där gick lite snappsar och systern och min fru har alltid varit lite glada i att klänga på varandra på fyllan.. små pussas och sånt. Så planen var att få min fru till att gå med på en trekant. Så ju senare det blev ju mer pussande och klängande blev det mellan dom och systern gav min fru ett par riktiga kyssar. Och som tur var svarade systern perfekt på dom.. så efter en stund gick dom ut i köket och syrran började ta på min fru utan att gå in på för mycket detaljer så lyckades hon på nått sätt få min fru att tycka att dom skulle förföra mig.. vilket ledde till att min fru dagen efter visste att jag knullat syrran... Nu lever jag med båda i samma hus... kanske inte bästa lösningen men fortfarande bra vän med alla i familjen..

• Anonym (Så jäkla stört...)

Jag fattar inte hur människor kan göra sådär. Kan de liksom inte sätta på städerskan på sitt jobb eller nåt och vänstra på det sättet, måste det vara fruns syster och såna sjuka nästan incestgrejer?

Det blir dubbelt för den bedragne. Både maken och sin egen syrra. Nej TS, vet din fru? Säg inget. Lämna din fru och fly iväg nånstans. Långt långt bort.

Det där annars kommer sabba deras relation för årtionden....kanske hela livet, även drabba deras föräldrar och eventuella andra syskon. Det skulle vara DITT fel TS.

• Anonym (45an)

Din och din frus relation kommer antagligen aldrig att reparera sig. Och då det är din frus syster du har haft ihopa det med kommer relationen antagligen inte fungera så hon altid kommer ha dåligt samvete.

Mitt tips är att sätt dig ner med frun, berätta vad som hänt, hoppas att hon inte slår dig i huvudet med en hammare (vilket kanske är vad du egentligen förtjänat), flytta sedan iväg någonstans långt borta och hör aldrig av dig till varken din fru eller hennes syster igen.

• Anonym (Eh otrohet)

Tror du lugnt kan berätta för frun, det är ju inom familjen så det borde vara lugnt. Kanske blir hon lite irriterad för att hon inte fått vafa med men det lär inte vara första gången de delat på en kille.

Så hade jag varit du hade jag skaffat ett större hus där ni kan bo alla tre, och kanske har du någon bror som din fru kan få leka lite med också? 

• jag 8

Samvetet kommer ikapp så småningom. Då måste sanningen fram, plötsligt . 
    Hoppas på förlåtelse från familj,,,
    Egoistiskt agerande,igen !!

Konsekvenserna kommer kosta.
    Hoppas priset är högt. 
    Fy  för dig att r..k..lla en hel familj .  Äckel. Du har väl bara eko inuti huvudet. 
    Hemligheter som pågått länge,  kommer fullständigt  splittra och förstöra för en familj på många olika sätt.

• Censur

När jag läser din tråd blir jag plötsligt glad att jag inte har en syster? Otroligt vidrigt gjort. Du borde bara lämna dem båda och flytta långt därifrån. Stackars din fru!!

• Anonym (Fme)

Absolut inte något att vara stolt över. 

Tvärtom så avslöjar du bristen på intelligens och bristen på hjärnceller. 

Hoppas det blir ett högt pris du får betala. Nöjen kan bli dyrköpt.  

• kioskvältare

Lugna er, tråden är dryga 12 år gammal...

Vore dock intressant att höra hur det gick arv TS, om han nu fortfarande är kvar här....

• jag 8

Gör det rätta!!
    FÖRSVINN  långt bort !  FLYTTA  långt bort,  helst till ett annat land.  
      Lev ensam resten av ditt liv. Du förtjänar alla motgångar. Du är inte värdig att bli någons man eller pappa 
    Du har inte något att vara stolt över. 
    Vilket stolpskott!  Fegis. 
    Lek aldrig tuffare lekar än du klarar av.  

• Anonym (fdPåJakt)
    jag 8 skrev 2024-10-01 10:53:49 följande:

Gör det rätta!!
    FÖRSVINN  långt bort !  FLYTTA  långt bort,  helst till ett annat land.  
      Lev ensam resten av ditt liv. Du förtjänar alla motgångar. Du är inte värdig att bli någons man eller pappa 
    Du har inte något att vara stolt över. 
    Vilket stolpskott!  Fegis. 
    Lek aldrig tuffare lekar än du klarar av.  

Tråden är över 12 år gammal... inte någon idé att hetsa upp sig över denna person och hans gärningar. Skrattande
  • Anonym (V)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-10-03 09:58:09 följande:
    Tråden är över 12 år gammal... inte någon idé att hetsa upp sig över denna person och hans gärningar. Skrattande

Särskilt inte då han ändå bara hittar på alltsammans. 

Larviga hittepåtrådar skapade av patetiska incels som försöker höja sitt eget obefintliga värde på köttmarknaden. Så genomskinligt som det kan bli.

• Anonym (Göran)

Det är skönt att säga sanningen då rensar man sitt samvete. (Om man har något) 

men det här bör nog aldrig komma fram. 

Det kommer inte att tillföra något positivt för någon. 

två systrar svärföräldrar och du. 

nä detta är för hemskt för att avslöja. 

inget blir bra om detta kommer fram. 

tyvärr. 

det ni har gjort är fel och det vet ni om. 

ingen har något att vinna om detta kommer fram. 

• Anonym (Laban)
    Anonym (smatare) skrev 2015-04-13 03:17:56 följande:

Jag har gjort exakt samma sak. Och jag löste det igenom att planera med systern.

Vi hade en fin grillafton och där gick lite snappsar och systern och min fru har alltid varit lite glada i att klänga på varandra på fyllan.. små pussas och sånt. Så planen var att få min fru till att gå med på en trekant. Så ju senare det blev ju mer pussande och klängande blev det mellan dom och systern gav min fru ett par riktiga kyssar. Och som tur var svarade systern perfekt på dom.. så efter en stund gick dom ut i köket och syrran började ta på min fru utan att gå in på för mycket detaljer så lyckades hon på nått sätt få min fru att tycka att dom skulle förföra mig.. vilket ledde till att min fru dagen efter visste att jag knullat syrran... Nu lever jag med båda i samma hus... kanske inte bästa lösningen men fortfarande bra vän med alla i familjen..

Vad härligt då är de bara att njuta grattis!
  • Anonym (Ingen moral)

Fyran, människorna har helt förlorat moralen. Idag ska man pippa allt man ser och hör.
    Äckligt.

• Anonym (Anna)

Mycket fokus på mannen här.
    Han är ett svin självklart men det största sveket har ändå systern gjort.
    Män är utbytbara , familj är på något sätt alltid familj.
    Och hon läser till socionom, känns tryggt med socionomer utan moral.

I din sits hade jag lämnat båda utan att säga varför.
    Jag hade nekat att jag varit med systern om det kom på tal, inte av feghet utan för att de ska kunna fortsätta vara systrar.

Hoppas du lärt dig något

Svar på tråden Har sex med min frus syster!