• Sunniva

Mammor i Varberg

Hej hej! Välkomna hit! Jag bor i Varberg (nåja lite utanför) och är också föräldrarledig med min och min mans första barn, en 8 månaders liten tös! Varberg är kanonvackert och en jättebra familjestad så ni kommer nog trivas alldeles utmärkt :) Vart i Varberg hamnar ni? Jag svarar gärna på frågor du kanske har om stan och är inte rädd för nya kontakter, alltid kul med fler mammalediga att tjöta med :D

• Sunniva

Åh Läjet! Ingen dålig start alls :) Det är tyvärr skitsvårt att få boende i Varberg, ialafall om man vill hyra. Vi hyr i nuläget utanför Varberg (Veddige, huva!) då jag flyttade hem till Varberg från storbrittanien med min man för ett par år sedan och inte hade framförhållning nog att stå på nån bostadskö. Har man inte stått i kö 5 år eller mer är det kört att få boende i stan. Vi ska köpa snart är det tänkt :) Helst liten gård utanför Varberg, men kanske blir bostadsrätt några år först för att samla kapital. Hur gamla är ni? Jag och gubben är 29, båda två. Ni måste vara jättenervösa för en sån lång flytt!

• Sunniva

Hej igen! Antar att ni har massor att stå i nu med flytten, snart är det ju dax :) Ville önska lycka till, snart är ni Varbergare!

• Sunniva

Jag är på var en vi går, har en 8-månaders så öppna förskolan hade funkat bra det med. Har tänkt att ta med Tilda dit någon dag endå, blir skogstokig att sitta hemma :) .

• Sunniva

Jag satsar på att hänga med iallafall! Beror lite på bilsituationen på Torsdag.

• Sunniva

Det blir ingen tripp till staden för mig imorgon tyvärr, maken behöver vilen till jobbet och b

• Sunniva

Hoppla där försvann texten. Jo, tyvärr har vi bara en körduglig bil för tillfället. Hoppas ni får det supermysigt!

• Sunniva

Träffas gärna, var tråkigt att jag inte kunde sist. Kan annars för de mesta! :)

Svar på tråden Mammor i Varberg