• Sunniva

LyckligTvillingMorsa- Jag har 2 vovvar hemma,tikar, en jackrussel och en cairn/JR :) Full rulle alltså! :)

• Sunniva

Mclo- Jag bor med i Veddige (Lomvägen) och kör in till stan Torsdag! Ni får gärna åka med mig om du vill! :D

• Sunniva

Ni som bor i Veddige, har ni testat öppna förskolan? Jag ska dit för 1:a gången idag, hört att den ska vara toppen :)

• Sunniva

Japp, i församlingshemnet :) Var där för 1:a gången idag faktist. Mycket folk, mysigt med sång, dans

• Sunniva

Där försvann halva mitt inlägg :/ Jo det var bra, inte allt för mycket religöst ( med tanke på att var församlingshemmet som höll i det). Supermysiga tanter som fixade med fika och sjöng för barnen. Ska dit på måndag igen :)

• Sunniva

Jag gick med en mamma från föräldrargruppen på BVC, hon är "ny" där med :) Häng på nästa måndag vettja! 9:30-11:30. Jag bor på Lomvägen, var bor du? :)

• Sunniva

Nästa träff ska jag med! Inga mer trasiga bilar och migränattacker *peppar peppar* Tycker båda förslagen låter kanon :)

• Sunniva

Bubbelboom : Haha, ogillar att det inte finns en gilla knapp ;D Är oxå mycket facebook skadad!

• Sunniva

Jag kan alla ovan datum utom kvällen den 26:e för då ska maken ut på AW med jobbet och jag måste vara hemma med lillan.

• Sunniva

Samma här, Lördagar passar bättre, mannen kommer inte hem från jobbet förren 19:00.

Svar på tråden Mammor i Varberg