• CillaL

Mammor i Varberg

Hej!
    Jag heter Cecilia och är en glad norrlandstjej som tillsammans med man och två barn, 3 och 1 år, ska flytta till Varberg i höst. Mattias har fått jobb och jag är för närvarande mammaledig med vår lille son. Vi hoppas få förskoleplats till vår dotter ganska fort men det får vi se. 

Jag hoppas att det finns någon I Varberg som känner sig sugen på att skapa nya kontakter trots att de kanske redan har massor med vänner och bekantaGlad.  

Om inte så kanske ni har några tips på var jag kan träffa nya människor och skapa mig ett nytt närverk av härliga vänner!

Hoppas på ett svar!

Mvh/ Cecilia  

• Svar på tråden Mammor i Varberg
  • BubbelBoom

Torsdag passar bäst här. Tills imorn kommer inte Alice vara frisk:/ Hon äter kåvepenin och är smittfri torsdag, men sen få jag ju se hur pigg hon är.

• thisismylife0

Kan inte torsdag tyvärr. Möjligtvis fredag en stund om det är nån som vill.

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • tatijana

Hej 
    Jag är mamma och bor i Varberg. Jag vill gärna ses någon dag om det nu finns tid.
    Jag tänkte även starta en bokklubb, är det någon som är intresserad? Givetvis kan barn vara me
    på bokklubben.

Hör gärna av er
    Mvh Tanya 

• thisismylife0

Har ett bankmöte vid kl 10, så antingen direkt efter det eller om det inte passar kanske vid 13.30 när jag hämtat Saga på skolan? Ska vi ses på stan för fika (har herberts fortfarande öppet, hade ju passat bra med barnen isåfall)

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • Claire B

Vi kan vilket som på fredag. Vet inte riktigt vilket som är det barnvänligaste fiket i vbg? Kanske går det att bara fika på lekstugan nu när dom byggt ut med ny restaurangdel?

• marmelad

Mina barn är inte så "café-vänliga" tyvärr. De sitter still i max 5 minuter. Så det blir inte så mkt tid att sitta och prata på, mest tålamodsprövande för mamman Så jag hoppar nog över café-fika denna gången.

• marmelad

Mina barn är inte så "café-vänliga" tyvärr. De sitter still i max 5 minuter. Så det blir inte så mkt tid att sitta och prata på, mest tålamodsprövande för mamman Så jag hoppar nog över café-fika denna gången.

Svar på tråden Mammor i Varberg