Anonym (FÖRBANNAD) skrev 2012-08-15 12:14:39 följande:
Nej han är inte alls rolig. Ibland är han såklart jättebra, men den sidan får man sällan se. Oftast är det bara tjat och tjat. Man får höra samma saker gång på gång, jag brukar svara med att "jaaa.... jag vet det!"
Ja, fast de tar jag på kvällen så sannolikheten att det sitter i dagen efter är liten och självklart kör jag inte om jag märker att jag är dåsig.
Vänta lite, här talar du ju emot dig själv... du har svårt att vakna/börja tidigt för att du går på tunga mediciner men samtidigt skriver du att att sannolikheten att de sitter i dagen efter är liten
Hur tänkte du där
F.ö så är det knappast ett "försvr" att man "bara" körde 65 på en 50 sträcka, det kanske har undgått dig men det är 50 av en speciell anledning.
Efter att ha läst hela tråden tycker jag att du kanske borde försöka ta ditt eget ansvar i det hela och inte bara skylla på chefen, tunga mediciner or what ever....
Nej det är inte ok för en chef att bete sig på det sättet men det är heller inte ok för en anställd att bete sig som du, ett anställningsförhållande bygger på ömsesidig respekt och det vekar vara något ni båda saknar