• AnnaTr

Rengbågsförsök?

Hur många är gravida härinne egentligen? Vill sååå gärna joina er snart!!!

• AnnaTr

Infinity: Blev ju oxå gravid på femte försöket bara det att den inte ville stanna kvar! Jag försöker hålla modet uppe och tänka positivt. Bara börjat fundera mer och mer på att äggledarspolningen bara lyckades i ena äggledaren men varje vul innan varje insemination har ju varit bra.

• AnnaTr

Miominmio: Fyfarao för mens!!! :( Hur många försök har ni gått igenom?

• AnnaTr

Infinity: Jo men ägget brukar iaf se bra ut :) Har ju en äggledare helt klart iaf så får hoppas att den visar sin bästa sida!

• AnnaTr

Om ca en vecka gör vi vår sjunde insemination! Längtar och hoppas att ägglossningen sköter sig :) 

• AnnaTr
    Jenema skrev 2013-07-26 15:28:27 följande:
    Hej på er! Den 11 juli fick jag ägglossningsspruta, den 12 juli inseminerades jag och idag på BIM fick jag starkt plus på CB samt gravid 1-2 på CB-digital. GRAVID!! Helt overkligt! Vi ska bli mammor! Hoppas verkligen den lilla stannar i magen nu.
    Stort grattis! Första försöket? 
  • AnnaTr

Jenema: Tack! Lite kan man slappna av nu när man gått de där kritiska 12 veckorna. Häftigt att det funka på första försöket! Insemination i Sverige?

• AnnaTr
    Siri29 skrev 2013-08-16 20:00:24 följande:

Tack för pepp. Det konstiga är att man bara rekommenderar 4 inseminationer (och då är det ändå fryst sperma med livslängd på emdast ett dygn) och inte helt tillförlitliga ägglossningstester. Men ett heteropar tycker man ska kunna hålla på 12 månader. Visserligen kommer inte spermierna inte lika högt upp, men om de är snabba och bra borde judet kvitta, och dessutom är de spermierna färska. Så jag fattar inte riktigt varför man räknar som man gör. Vi avvaktar lite. Känner efter om jag vill dra igång med hormonerna eller om frun får ta över
    Vi gjorde åtta inseminationer... :) 
  • AnnaTr
    Lyckan 382 skrev 2013-09-05 06:22:30 följande:
    AnnaTr: menar du den för de som fått/ska få regnbågsbarn under 2013? I så fall kan du skicka mig ett pm med ditt riktiga namn så jag kan hitta dig på Facebook så tar vi det därifrån. Om du menar den stora gruppen regnbågsfamiljer så är den synlig och man kan be om inträde i gruppen.

Jag menar den lilla gruppen som jag vill få inbjudan till :)

Skickar ett meddelande med mitt namn då!
Svar på tråden Rengbågsförsök?