• AnnaTr

Rengbågsförsök?

Inte Så livliga äggstockar? Det har jag aldrig hört innan. Du blev ju gravid! :) spännande i slutet på januari då.. Håller tumme! Tar ni någon ägglossningsspruta eller är det helt ostimulerat?

• AnnaTr
    TFTC skrev 2013-01-14 20:45:54 följande:
    AnnaTr: Vi kör helt ostimulerat. Har inte fått frågan om hormonhjälp. Gör ni det? Undrar varför inte vi fick det om mina äggstockar ligger o latar sig sådär....

Lyckan382: Haha, ja det måste ju vara Johannes vi pratar om? Han är skön :) vart är ni i processen?

MinMio: Aha....naturligtvis måste det vara så det ligger till. Det är ju ganska logiskt. Nu får jag hoppas att jag har prima kvalité på de som jag har. Hur går det för er? Var på resan befinner ni er?

Just nu längtar jag till mensen, dels för att få börja räkna ner till ÄL, men också för att slippa honmonstret som lever i mig. PMS majora alltså. Hur har ni det med sånt? (En liten sidofråga i denna tråd)
    Vi kör också ostimulerat. Jag vill inte ha några hormoner, än så länge! Det känns som att många börjar med det alldeles för tidigt.. Jag vill gärna göra ett par ostimulerade försök till! Spec nu eftersom jag faktiskt blev gravid. Tycker du ska fråga läkaren vad han verkligen menade med det där! 
  • AnnaTr

Jag har fruktansvärd PMS.. !! Äter ni alltså antidepressiva för att lindra pms:en? Jag har inte vågat fråga om några pms-mediicner för jag vill inte äta det när jag blir gravid... 

Vi är inte synkade i cykeln jag och min sambo.. men hennes cykel är något konstig. :D  

• AnnaTr
    Infiniity skrev 2013-01-15 10:01:20 följande:

Jag har ätit antidepp pga en depression. har inga värre pms besvär :)

Jag är på ÄL+ 9 försök nr 4 så får se hur det slutar den här gången :) Tjejen vill tolka allt som grav symptom, igår pratade vi på telefon när jag va på väg hem från gymmet och hon frågade hur jag mådde varpå jag svarade utmattad och illamående, då vart hon glad och jag insåg hur hon tog det. illamåendet var givetvis för att jag tog ut mig så mkt, blir alltid så efter gymmet.

IMen idag och under några dagar sen har jag galet ont i bröstvårtorna funderar just nu på att värma en vetekudde eftersom att det käns som att dom ska trilla av när dom är styva :S  (villket inte måste betyda ngt då jag vill minnas att jag haft såhär förut nån gång innan mens, men man hoppas ju alltid) :)   
    Aha okej. Kan man äta antidepp när man är gravid? 

Åh, vad spännande!!! Visst är det så... att man gärna vill tolka allt som symtom! Men bröstvårtorna låter ju lovande... :) Håller alla tummar! När ska ni testa med gravtest?

Är det inseminationer ni gör, ostimulerade?  
  • AnnaTr
    Infiniity skrev 2013-01-15 10:37:38 följande:

Man kan göra det om det verkligen behövs men det bör undvikas så gott det går, bebisen kan bli sjuk när den kommer ut anars. Men för mig har det fungerat bra att sluta :)

Vi gör heminseminationer :) Vi ska testa på BIM 20/1 (har fått för muycket negativt på dom tidigare försöken) så jag inväntar BIM och blir det negativt inväntar jag mensen (som tyvärr ofta dyker upp ngn dag efter BIM) :(

Jag hoppas hoppas hoppas att den här gången DÅ är det vår tur :)  
    Skönt att det gått så bra att sluta! 

Heminsemination verkar spännande! Privat donator?

Hoppas innerligt för eran skull också!!

• AnnaTr
    Infiniity skrev 2013-01-15 12:44:40 följande:
    Ja men efter 2 år tycker man ju att man ska må bra :) känns ovant o vara så kännslig igen bara

Yes vi har en privat donator :)
    Här håller vi tummarna hårt för er med :) För alla i den här tråden ^^ 
    Alla tummar för alla!!! <3 
  • AnnaTr

Tftc: Vi blir inte vårdnadshavare båda två utan man måste göra en närståendeadoption om det var det du syftade på?

Svar på tråden Rengbågsförsök?