Gravid efter IVF i september 2012
Låter underbart med sol och värme!!!!
Jag ska till bm den 4/2 och lyssna på hjärtat;).
Låter underbart med sol och värme!!!!
Jag ska till bm den 4/2 och lyssna på hjärtat;).
Varit och lyssnat på hjärtat idag igen;). 143 slag/ minut. Min dotter var oxå med;)
Nästa gång ska magen mätas och jag skulle få lämna lite prover. Magen växer och bebis växer, det sparkar och grejar ;)
Ska börja leta lite bebis grejer nu och det känns så mysigt! Hur mår ni andra?
Kul med vagninköp Miqaw!
Mitt i lägger borta som jag skrev((. Mår illa och har foglossning men är lycklig ändå;)
Här är en till med sömnproblem;(. Sicket skit!
På torsdag börjar jag på vattengympa, hoppas det kan hjälpa fogarna lite. Ska köpa ett bälte oxå.
Känner mig otymplig och tjock redan och undrar hur det ska bli? Förra gången var jag stark hela vägen och denna gången har jag väl fått allt utom hemorojjder!!!
Och jag har 118 dagar kvar;)). Sitter och försöker buda hem lite fina grejer;)).
Vi har sängen kvar sedan sist men resten måste vi köpa. Var hos syrran förra veckan och lastade bilen full med diverse. Hon hade även köpt babykläder på rean( kunde inte låta bli). Vi var inne i en inlämningsbutik och där köpte jag 2 par små byxor;)
Måste ta lite pö om pö känner jag;)
Jag ska mätas 4/3. Alla säger att jag är så stor så vi får väl se vad måttet säger. Hade stor mage sist med och bm trodde då att bebisen skulle väga över 4 men hon vägde bara 3275 och var 49 cm lång, så en liten rackare!
Var på vattengympa i dag för gravidos;)). Så skönt! Men en heldag på djurparken tog knäcken på mig så nu soffläge!
Min dotter låg mellan 132-145;).
Härligt!!!!
Vad mysigt Helhjärtat!