Gravid efter IVF i september 2012
Bm besök idag. SF mått var 25, är i v 24+6 idag, så helt normalt;). Hjärtslag på 150.
Bm besök idag. SF mått var 25, är i v 24+6 idag, så helt normalt;). Hjärtslag på 150.
Jag var öppen 9 cm när jag kom in förra gången och fick då ingen smärtlindring. Fick prova lustgas men gilla inte den så det fick gå utan. Skrevs in 22:52 och födde 02:11, så fort gick det. Min bm har redan sagt att jag måste åka in mycket tidigare den här gången. Vill inte ha Eda så ja, jag försöker utan och hoppas att det går;)). Jag tyckte att andningen hjälpte mig mycket, den blev ett stöd. Försökte koncentrera mig på att andas och bara mig själv. Med lustgas tappade jag fokus och blev ledsen. Inte bra....
Har ni koll på gratisboxarna? Tipsa!
Jag har beställt från babyboxen, libero, apoteksgruppen och vi föräldrar;))
Googla på gratis gravidboxar. Finns många;)
Rajsinn, snart framme ju! Härligt!
Kanske skulle uppdatera mig;). Ska oxå göra glucosbelastning 4/4. Det blir tul i v 32. Har mycket foglossning, det trycker på lungorna så jag är konstant andfådd. Trött som en gnu, vill spola framåt lite nu;)). Men lycklig! Tror vår bebis får namnet Lo oavsett kön;)
Sover med rätt så dåligt;(
Ja jag har en liten rand men bara långt ner.
Så sakteliga närmar vi oss;). Har typ allt kvar att handla, har bara köpt lite kläder än så länge.
Mår rätt så bra nu, foglossning men annars okej.
Vi ska sätta ut vårt hus för försäljning nu i maj så jag har påbörjat lite målning här och var. Åker och tittar på hus här och var, roligt!
Vi väntar och längtar!
Var på apoteksgruppen idag och hämtade ut en babybox. Det var nappar 0-3 mån, necessär med diverse smörjsaker och badskum, några tidningar;)). Roligt med gratis!