• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)

Följ dina drömmar
  • Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012
  • Helhjärtat

Jag känner inget illamående alls. Känner mig bara lite äcklad av vissa lukter. Inte för att jag vill vara illamående men det känns som att det är bättre att må illa. Har idag haft lite rosa flytningar, fy vill bara se så att fostret lever. Har jättesvårt att tänka positivt. Men om 11 dagar är det VUL, känns som en evighet.

• gilda3

Spännande vecka framför mig. På fredag ska jag på VUL och på tisdag fyller vår dotter åtta år. Hon har tjatat om att få ett syskon sen kunde prata, typ Tänk om det här går vägen nu, då kommer det nästan vara nio år mellan barnen! Inte riktigt enligt planerna... Jag längtar tills jag känner mig riktigt säker på graviditeten (efter v 12, typ), när jag kan berätta för henne. Hon kommer bli så otroligt glad.

• Helhjärtat

Härligt glida! Spännande med vul. Vilken härlig reaktion du kommer få av dottern den dagen du berättar, jag var 10 år när jag fick en lillebror ( på min namnsdag dessutom) han har varit min ögonsten sedan dess. Man är så gammal att man förstår mycket mer vad en bebis innebär vid den åldern och hon kan vara så otroligt delaktig. :) synd att hon inte fyllde senare då hade du kunnat ge det i födelsedagspresent, eller varför inte i julklapp. :)

Följ dina drömmar
  • aqua84
    caroline 32 skrev 2012-10-15 10:42:01 följande:
    Tid för vul 6/11, en oändlighet bort!!

Samma dag som mig! Känns låååångt dit!
  • miqaw

Idag är det 9 dagar kvar till Vul för mig, uscha! Med tanke på att jag såg plusset redan 22 september så är 24 oktober väldigt långt fram... Dock har tiden fram tills nu gått skapligt fort men resten blir nog värre.
    Har mått fruktansvärt dåligt i helgen och knappt fått sova natten från fredag till lördag... Illamåendet är nog här för att stanna så idag ska jag försöka hitta seaband för att kunna jobba överhuvudtaget...

Har sagt att när jag väl blir gravid ska jag inte klaga... Får nog äta upp det nu ha ha ha!

Hoppas ni har en bra måndag tjejer!!!

• Helhjärtat

Och jag känner fortfarande ingenting :( kan inte riktigt slappna av på grund av det. 10 dagar till vul

• Baby Lei

Jag har också börjat må illa på kvällarna. På mornarna mår jag som bäst. Konstigt.
    Är också ganska lös i magen i stället för hård. (om ni verkligen vill veta.. hehehe)
    Uppochnervända världen. 

Är det någon som känner igen sig i mina konstiga symptyom?

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012