Gravid efter IVF i september 2012
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Hej! Här kan vi som fick plus efter IVF i september samlas! Nu håller vi tummarna för att det är våran tur efter lång väntan. Äntligen är vi gravida! :)
Och i morgon är det min tur!
Minn var knappt 1 cm!
Vilken vecka är du i? Ska på kontroll i morgon men tror inte de ser något än. Är då v6+0.
Vecka 7 alltså 6+3 byter vecka på måndagar!
Grattis Rosa Fjäril!
Önskar att min läkare med var villig att göra lite tidigare vul, måste vänta till v 8.. Evigheter ju!
Då finns det hopp om att det går att se något i morgon. Men ska inte stressa upp mig om det inte syns något. Det är tidigt.
Caroline, jag förstår hur du känner. Själv har jag mitt VUL den 29/10. Men det är bäst att vänta ändå så det inte blir oroligt för att man inte ser något. Kan ju vara lite olika ändå hur tidigt det går att se något.
Grattis Rosa Fjäril!!
Va underbart att få veta.
Jag kommer vara så sjukt nervös när jag ska dit och se.
Ja det var jag med!!! Men jag såg direkt att det satt något där! Såå skönt!!!
Va skönt Rosa fjäril att allt såg bra ut! Hoppas pillren hjälper så du slipper må illa jämt! Är lite bortskämd med att knappt känna nåe alls!
Lycka te alla som har vul inom det närmsta!
Grattis rosa fjäril! Så himla kul :) det måste vara en otrolig lättnad att ha det överstökat och få se att det fanns ett hjärta som slog. jag har så jävla svårt att fatta att jag är gravid. Glömmer det flera gånger om dagen, enda riktiga symtomet är ömma bröst och super svullen mage på kvällarna.