Gravid efter IVF i september 2012
v.12 eller 11+0 idag då :) 3:e kalendermånaden och även 3:e graviditetsmånaden står det i min app.
Underbart! 3 kilo har jag ökat i vikt sedan ET. Längtar så fruktansvärt mycket till RUL i januari nu.
v.12 eller 11+0 idag då :) 3:e kalendermånaden och även 3:e graviditetsmånaden står det i min app.
Underbart! 3 kilo har jag ökat i vikt sedan ET. Längtar så fruktansvärt mycket till RUL i januari nu.
Caroline: Jag är konstant kissnödig känns det som. Trött med, men det har jag ju fått veta att jag har lågt blodvärde, så det är ju inte så konstigt..
Ja, 2 månader låter ju inte så länge, men det känns som en hel evighet..
Helhjärtat: blev det rul på Akkis?
Helhjärtat: Usch då! Hur kan dom se så fel?? Skönt att man bor nära akkis. Finns säkert de som gör misstag här med, men känns ändå som att jag litar på dom eftersom jag redan varit där med sonen.
Funderar nästan på att kolla efter nån privatklinik för att få kolla ul lite tidigare, jag är så dålig på att vänta =)
Men det kanske är skadligt att kolla för ofta?
Hjärtljuden får jag ju inte lyssna på fören v.25 och det är ju evigheter tills dess.
Caroline: Usch då, hoppas det bara är känsliga slemhinnor som spökar.
Caroline: Åh va skönt att höra =)
Nu kan du slappna av och bara känna dig gravid ;)
Helhjärtat: Va skönt :) Tiden går så fort ibland.
Just nu känns det så overkligt att man faktiskt är gravid. Surfat runt lite på forumet och kollar på gravidmagar och vissa är sååå stora redan i vecka 11. Visst har man ju vuxit lite om magen, men inte så mycket. Folk skulle lika gärna bara tro att man blivit lite fet istället för gravid. 11+4 idag och inga blödningar och hjärtat slog ju fint på vul för några veckor sen, ändå så skulle jag behöva uppdatera min hjärna lite oftare på att bebisen faktiskt finns där inne, ultraljud varannan vecka hade suttit fint :)
Exakt 7 veckor kvar till Rul nu och det känns som en evighet.
Nästa helg blir det ner till Ullared och trängas, då ska jag minsan börja kolla efter bebisprylar.
Har inte riktigt vågat göra det ännu..