Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Dett var inte ens morgonen. Taget nu ikväll:)
Dett var inte ens morgonen. Taget nu ikväll:)
Har du några symptom M och M? Vilken dag efter äl är du? Jag har haft lite liknande mensvärk och känns som innan mens men har hört det kan kännas så när man är gravid också.
Nja vet inte. Jag vågar inte tro eller tänka eller fundera på nåt sånt än förrän jag har det mer svart på vitt med resultatet. Är inte övertygad att det är positivt än :-P
Enligt min känsla så är jag på ÄL +11, men enligt vad min vanliga tid brukar vara så skulle jag vara på ÄL +14
Jag gjorde test nu på morgonen, först med testlagrets och först hände ingenting så jag tänkte bara ja ja var väl nåt fel igår. Sen efter en stund så dök det ju upp ett streck ändå, men fortfarande svagt. Så då kände jag att Nä nu gör jag ett digitalt också, kan ju inte leva i sån ovisshet. Tog en evighet innan svaret syntes. Men ja, står gravid! Är dock inte säker än känner jag, är så rädd att det blir som sist att det snart börja blöda bara... Men hoppas.
Pratade med hon som jag gjort akupunktur hos nu. Och sa att jag sjukskrivit mig idag och imorgon och sen får jag se. Då blev hon nästan irriterad och tyckte att varför tar du inte en hel vecka då om du ändå tagit karensdagen, resten av världen kan klara sig själva, går ju att säga och hitta på vad som helst, att du är utbränd eller trött, och är inte så duktig hela tiden, tänk på dig själv och det som växer i magen först och främst, skit i resten. Så klokt. Kanske ska sluta vara duktig för en gång skull, putta bort plikten och det dåliga samvetet. Men tycker inte om vita lögner. Att vara hemma när jag egentligen inte är sjukt.
Hur fick du kontakt med den här kinesiska läkekvinnan?
Tycker testet i morse från testlagret blev lite starkare, så hoppas det betyder nu att det är på rätt väg. Hemskt, men vi vågar inte glädjas än. Låtsas som ingenting här hemma typ :-P
Helt otroligt att ni lyckats själva nu M och M trots ett misslyckat ivf bakom er.Det ger oss andra verkligen hopå. Men tror du inte det också Jan ha och göra ned ditt ändrade tänk.Att du så mycket trodde på det hör med läsekretsen så tankeställare påverkades?
Jag är allt lite nyfiken men väldigt skeptisk och tror tyvärr inte enbart på läkekonsten.Vi har inte råd annars hade jag testat.Det kanske finns hopp för oss andra med trot allt:)