Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Hur många gånger gick du på akupunkturen M och M?
Hur många gånger gick du på akupunkturen M och M?
Det räckte med tre gånger då? Vad kostade det sa du? Kostar örterna och dett nåt extra? Ska absolut kollas upp!:)
Vi har haft sex både varannan dag och varje utan resultat men förstår vad du menar:) På morgonen går det aldrig här så det är bara att utesluta,annars är det bäst sägs det. Nån gång borde det bli! Denna cykel blir det varannan dag,kommer inte orka mer ändå.Ska också ta andra pergokuren dag 5.Väntar på mensen ska komma nu,bim på Onsdag.Vill bara ha det över så man kan inrikta sig på nästa försök som troligtvis blir vårt sista aktiva försök:( Så vi hoppas verkligen det ska bli nu i november.Har sparat det gamla clearblue från förra cykeln jag åt pergotime och det svaga ljusblå strecket syns fortfarande.Men varför vill det inte stanna??
Kollade upp det här med akupunktur och det finns här i närheten!:) I samma hus som gyn och en i annan kommun.Båda är utbildade inom kinesik läkekonst:)
Ska ringa för mer information på Måndag och helt klart boka tid för första behandling.Kommer bli intressant och spännande:)
Nu tar ju sambon både omega tre och zink+c vitamin.
Jag tar folsyra,D vitamin och omega3.Ska jag också ta zink och c vitamin?
M och M.Gick du också Lchf har jag för mig?
Jag har varit jättesstrikt sen jag började och gått ner ca 4 kg.Mycket kvar men ändå.Är såå svårt när man inte mår riktigt bra och jag tröståt godis o så förut.Denna helgen har jag fuskat med både lite chips igår och glass i dag.Svårt när man inte mår bra och när man fått negativt gravtest igen och man vet mensen ska komma igen blir man så deppig.Jag klarar hålla strikt igen efter mensen men ska det dala såhär blir det ingen bra viktnedgång.Det tråkiga är att kost ändringen inte hjälpt mig och bli gravid trots många andra " vanliga" blir det.Hur gör du med det nu? Ska du försöka fortsätta?
Ja jag har hittat en del Lchf vänliga godsaker och liksom varit nöjd då men denna helgen har varit svårt och det har varit väldigt deppigt.Det var sista gången jag gjorde såhär har jag lovat mig själv.Brukar äta ostar,ölkorv och fläsksvålar med 0 kolhydrater som helgmys:) Åh,pannacotta kan jag med äta,Tack! Jag trivs jättebra med detta annars och är inte heller så svullen längre.Kommer inte gå till vanliga vanor igen.Men svårt är det ibland när sockersöt kommer.Ska göra mig en panncottat med bär nästa gång;)
Tack:) Nej det här var enda helgen som blev så,jag gör inte alltid så och i veckan och förut har jag varit strikt.Dock är det bara jag som följer så blir svårt när sambon gottar sig;)
Fru Karlsson, säg till om du vill ha nåt tips på recept eller något med lchf, tycker det är kul
56kilos hemsida gissar jag du har upptäckt? Den tycker jag har många bra recept. Samma Jills mat
Men du får gärna också dela med dig av dina recept såklart:) Du kan pm mig också om du vet nåt smarrigt;)