Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Inatt drömde jag att jag plussade. Drömde samma sak igår natt, och i förrgår natt drömde jag att jag var gravid och gjorde ul. Det var en lite pojke och jag fick även möjligheten att ta ut honom och gosa lite, innan han stoppades in igen för att växa färdigt
Tidigare i veckan drömde jag att mina tänder gick sönder och ramlade ut, vilket jag nu har läst är en vanlig dröm när man är gravid (fast egentligen först när man själv vet om att man är gravid). Antar att det bara är önskedrömmar för att jag längtar så innerligt, men hjärtat hoppas ändå att kroppen undermedvetet vill ge mig goda nyheter... ÄL+8 idag så det är bara att vänta snällt ett par dagar till...
Har kommit på att denna cykeln började på samma datum som jag hade äl när min dotter blev till (mina föräldrars bröllopsdag dessutom). Ägglossningen var på samma datum som jag plussade med dottern, och BIM är på min mammas födelsedag (samma datum som jag började kräkas när jag var gravid med dottern). Eftersom jag alltid letar efter "tecken" på saker så hoppas jag lite extra den här månaden