Inlägg från: Fru Karlsson |Visa alla inlägg
  • Fru Karlsson

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

M och M skrev 2014-10-07 11:49:19 följande:

Men blä! Vadå blir så ja?! Åmen stackars er då! :-/

Usch vad jobbigt,nä här blir det inte "bara" barn,finns inte på världskartan att det skulle hända oplanerat
  • Fru Karlsson

Jag känner också så,väldigt överbeskyddande och tänker på det många gånger om dagen! En rädsla att något ska hända mitt barn,mitt enda barn.

• Fru Karlsson

Grattis i efterskott till din son Chasing Dreams, följer ju din blogg:) Visst är det de härliga ögonblicken och de lyckliga händelserna i vardagen från sitt enda barn som är glädjen i allt detta jobbiga.Håller helt med.Jag tror vi som bara har ett barn och är i den här situationen tar till oss det på ett annat sätt än andra.

• Fru Karlsson

Nej M och M Fan! Är så ledsen för din skull.

Måste ha er hjälp vad ni tror om mitt morgonen, bim på Söndag,tog ett annat märke och då syntes det inget.Detta måste väll vara positivt men tycker det är väldigt tunn. Syns hur tydligt som helst i verkligheten.

• Fru Karlsson
    M och M skrev 2014-10-08 09:52:29 följande:

Man ser klart ett streck!!

I verkligheten syns det jättetydligt! Hoppas hoppas
  • Fru Karlsson
    Gweny skrev 2014-10-08 16:09:12 följande:

M och M>> nej....åhhh vad tråkigt. kram!!

Fru karlsson>> Man ser allt ett streck. du får testa med ett digitalt.

Själv känns det som innan mensen ska komma, så går bara och väntar...

Tror du det?:) Frågan är om det är riktigt pluss.Verkar bara synas från mobilen.
    Jag hatar egentligen digitala för vill inte se det där inte gravid rätt i ansiktet.Avvaktar lite med det;) Andra test kommer imorgon så får se vad dem visar.Känns faktiskt som mensen är på väg här också:( Inte ont i brösten som jag brukar men har lite molande värk i magen som man så känner igenSkrikandes
  • Fru Karlsson
    Chasingdreams skrev 2014-10-08 16:25:00 följande:

Här kom också mensen. Ruvardag 9. Jävla skit helvete.

Nej! Går inte och beskriva vad ledsamt och tråkigt.Beklagar verkligen:(
    Ni ska inte göra ett försök till då?
  • Fru Karlsson

Åh vad jag lider med er M och M och Chasingdreams. Fy vad livet är orättvist! Min svägerska lyckas få barn på löpande barn och hon är så oengagerad i sina barn och har alltid varit,de får fler men inte vi! Känner mig bara såå arg just nu.

Läste på nätet att det kan bero på en infektion man fick när man var gravid första gången som gjort det blivit sammanväxtning i äggledarna.Jag fick urinvägsinfektion två veckor innan min förlossning.Borde inte gyn sett på ultraljudet om jag har drabbats av det? Funderar på och göra en sån där hydroskopi

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?