Hur hittar man orken att fortsätta?
Hej!
Lider med dej o vet PRECIS hur det är! Sitter här o har i helgen genomgått det där med tabletter för att få ut en dött litet foster,som dog i v 8, för tredje gången för oss... vi har även ett tidigt missfall bakom oss som började med blod,övr har upptäckts senare på tidiga ul o jag hat fått tabl för att få ut de. Vi har en dotter född 08 o när jag tog ut p-staven 2010 kunde jag aldrig tro att jag två år senare skulle sitta här utan ett barn till o med bara tråkiga händelser kring det bakom oss,men men så är det. Vi har gjort missfallsutredning o äter nu Levaxin sen ett år tillbaka.
vi vill försöka igen,men just nu är det som tyngst...man är SÅÅÅ ledsen. O varje gång SUPEROROLIG dagl under graviditeten,som hittills alltid slutat illa! Någonstans får man nog själv känna o bestämma sej för om man vill fortsätta eller ej,men vi vill. men just nu får detta gå över o man måste läka fysiskt o psykiskt.
Är dock så tacksam att jag har min goa sambo som stöd som tar ledigt o är med på dessa tidiga ul o tar en dag från jobbet efteråt för att man mår skit när man kommer från gyn o vet att det gått åt skogen,igen.
Kul jul,i år...eller inte...o ännu en sommar som man ska jobba ,igen, som man någonstans trodde man skulle vara hemma,men icke...samma igen alltså.
Tänker på dej o vet hur det är som sagt.
Kram