• Svar på tråden Vi som blev gravida med Gonal F !
  • bennysson
    jagvill85 skrev 2012-12-23 11:18:38 följande:
    God jul på er alla i denna tråd  Hoppas ni får en skön och fridfull jul med era familjer! Hade skickat ett julpaket på posten åt mina föräldrar och var noga med att de inte fick öppna nåt förrän på julafton men mamma tänkte att julkortet kan hon väl redan få läsa.....  Så nu vet mina föräldrar, hade skrivit att " detta år firar vi på olika håll men nästa jul firar vi förhoppningsvis alla fem.."    Hoppas verkligen på det!  Kram 

Åh vad mysig idé ! Jag ska berätta idag för släkten på pappas sida. Han får en rebus inslagen i ett paket :) Svärföräldrarna ska vi berätta för till helgen. De ska få en liten bebisbody inslagen i ett paket med en lapp "1 aug 2013" Hoppas ni alla mår bra!! Vi har ett spännande år framför oss!! God Jul!!
  • bennysson

Ja 30 juli - 1 augusti.. Beroende på om man räknar senaste mensen eller utifrån ägglossningsprutan .. Blev babyboom på julafton igår. Både jag och min kusins fru berättade att vi är gravida! Hon ligger ca 6 v före dock men ganska tätt :) kul!

• bennysson

Jag är nojjig idag. Känns som mina symptom försvunnit :( är helt nojjig att något är fel... Just nu känns 4 jan väldigt avlägset!!

• bennysson

Oh ja magen är svullen som en ballong :-0 ser betydligt mer långt gången ut än vad jag är . Men det syns väl kanske fortare/tidigare med andra barnet kanske... Men det är ju mest svullna tarmar än så länge. Har dock fått lägga undan de flesta byxorna nu. Bara leggings funkar... Däremot känner jag av att magen krånglar. Helt tvärstopp! Huuu. Hade hemska problem med det sist så det känns inte kul :(

• bennysson
    jagvill85 skrev 2012-12-26 16:15:18 följande:
    Tänkte skona er från de värsta detaljerna...men har också fått lite hemorrojder, vilket jag tror att beror på tvärstopp i magen...har läst det iaf. Har nu kört lite katrinplommon kur samt försökt få i mig mitt kaffe på morgonen, och det har hjälpt ganska bra. Vad som också kan hjälpa ibland är två glas kallt vatten på morgonen. Har du prövat nåt av dessa knep Bennysson? Låter skämmande att man får ännu större mage vid andra barnet...hoppas inte på det med tanke pä hur det ser ut nu

Jepp de där trevliga Hemorrojderna har jag haft problem med sedan första graviditeten :( fy satan vad jobbiga de var efter förlossningen. När jag är klar med barnafödande så ska jag gå och skära bort de jävlarna hahahaha! Ursäkta infon men det tillhör ju ;) Kaffe dricker jag inte alls och Katrinplommon är uräckligt tycker jag :p men mängder av vatten ska ju avhjälpa.. Vilka problem man har alltså ;) Anninha ja märkligt med ditt BF datum måste ju vara fel
  • bennysson
    önskarnu skrev 2012-12-26 21:27:04 följande:
    God jul allihopa! Mina symtom försvinner också till och från, tror att det är helt normalt. Var på kub test för drygt en vecka sen och allt såg bra ut, fick minsta möjliga risk som var 1/20000. Det var helt fantastiskt att få se den lilla. Fick se händerna och man kunde se att den hade fem fingrar på båda händerna... Nu väntar daterings UL den 25/1. Jag är 14+0 idag och är fortfarande sjukt trött. Sover 1-2 gånger per dag nu när jag är ledig. Annars har jag inte så mkt symtom. Man känner sig lite små fet men man kan inte se något än... Hoppas att di har det bra och försök att inte oroa er! Lättare sagt än gjort, jag vet... ;)

Vad härligt
  • bennysson

Halva inlägget försvann som jag skrev. Grrrr... Iaf skrev jag att jag också vill göra KUB-test och ska diskutera det nästa fredag när jag ska på inskrivning och nytt vul/UL . Tröttheten skriver jag under på. Sover mest hela tiden. Tur att man är långledig och att mannen är ledig och sköter ruljansen hemma. Haha jag ligger mest och vilar och äter (fast inga mängder direkt.. Små små mål itaget får liksom inte i mig så mycket. Inte sugen alls?)

Svar på tråden Vi som blev gravida med Gonal F !