Vi som blev gravida med Gonal F !
Fortsättning för oss som hängde i tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-133/m66106153.html Även nya som lyckats med hjälp av Gonal F också välkomna såklart :)
Fortsättning för oss som hängde i tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-133/m66106153.html Även nya som lyckats med hjälp av Gonal F också välkomna såklart :)
Hoppas ni andra hittar hit, vore kul att följas åt
Ja 30 juli - 1 augusti.. Beroende på om man räknar senaste mensen eller utifrån ägglossningsprutan .. Blev babyboom på julafton igår. Både jag och min kusins fru berättade att vi är gravida! Hon ligger ca 6 v före dock men ganska tätt :) kul!
Jag är nojjig idag. Känns som mina symptom försvunnit :( är helt nojjig att något är fel... Just nu känns 4 jan väldigt avlägset!!
Oh ja magen är svullen som en ballong :-0 ser betydligt mer långt gången ut än vad jag är . Men det syns väl kanske fortare/tidigare med andra barnet kanske... Men det är ju mest svullna tarmar än så länge. Har dock fått lägga undan de flesta byxorna nu. Bara leggings funkar... Däremot känner jag av att magen krånglar. Helt tvärstopp! Huuu. Hade hemska problem med det sist så det känns inte kul :(
Halva inlägget försvann som jag skrev. Grrrr... Iaf skrev jag att jag också vill göra KUB-test och ska diskutera det nästa fredag när jag ska på inskrivning och nytt vul/UL . Tröttheten skriver jag under på. Sover mest hela tiden. Tur att man är långledig och att mannen är ledig och sköter ruljansen hemma. Haha jag ligger mest och vilar och äter (fast inga mängder direkt.. Små små mål itaget får liksom inte i mig så mycket. Inte sugen alls?)
Hur mår ni? Hur går det?