Vi som blev gravida med Gonal F !
Menade att gyn försr räknade att det var 10+6
Menade att gyn försr räknade att det var 10+6
Har så ont i höften Plus området kring svanskotan...inte så att jag inte kan gå men en molande värk. Nån annan här som känner el har känt så?
Hej, hur går det? Jag har just varit i London och shoppat lite roliga mammakläder Tror mig också ha känt lite liv och rörelse i magen de senaste kvällarna o nätterna men det är ju så svårt då man inte vet hur det skall kännas ...
Hej, var just på UL. Gyn undrade varför de inte bokat in mig tidigare eftersom detta besök i huvudsak var för att ta blodprov för att kolla för spina bifida. Tydligen var det lite i senaste laget att kolla det men det borde ännu vara ok. Svar om en vecka. Har ni också behövt ta blodprov? Fick iaf göra ett snabbt ul och allt såg bra ut Gyn frågade om jag ville veta könet för tydligen kunde man se det bra...men vi har bestämt oss för att vänta. Tyckte mig se nåt som kunnat tyda på en kille men det är ju svårt att veta.... Nästa mer genomgående "morfologiska" ul:et blir i efter påsk den 3.4. När ska ni på nästa koll? Är ju lite nybörjare dä det är första barnet