Surrogat-tanke runt det-eller är i processen!
Lycka till!!!
Hur går det för alla här? Här känns det mer mer positivt och roligt att få göra detta med ett barnlängtande par! Föräldrarna letar efter en bra klinik just nu. Hoppas vi kan sätta in ett embryo redan i jan-feb nästa år.
Stort grattis!! Vad härligt! Håller tummarna att allt går bra nu och att ni får en eller två bebisar om 7-9 mån!
Vad roligt att det ser bra ut iallafall!! Har de sett hjärtslag? Det är en liten? Håller tummarna för att det fortsätter gå bra hela vägen!!
Jag ska vara surrogat med mina EGNA ägg och GRATIS!! Det är nämligen förbjudet i Sverige att adoptera barn om man gett kvinnan som fött det ersättning... Jag är fattig med svenska mått men väljer ändå att vara surrogatmamma utan att få någonting för det. Pga att jag själv varit ofrivilligt barnlös, men nu har flera egna barn. Jag kan bara säga att de indiska surrogatmödrarna som bär barn som inte är deras biologiska och som får sådan uppassning och en hel medelårslön är jag avundsjuk på.... Tänk om man fick det ändå? Men då hade jag förstås varit en girigbuk istället. Jag är ju en västerländsk surrogatmamma. Jag BÖR göra det helt gratis.... Konstigt att det ses så olika på beroende på vilket land man bor i.