Hej allihopa och tack så jätte mycket för alla svar!!
såhär fick det bli:
Jag samlade ihop de andra mammorna samt våra döttrar. Jag och fyra av mammorna efter ha läst igenom tillsammans vad ni skrivit, googlat runt lite och så vidare, bestämde att det blir inget ayia napa. jag vet att min dotter inte beter sig så där illa, hon kan ta ansvar HÄR men jag vet inte hur hon kommer bete sig där endå. så jag kände att hon är för ung, åker hon nästa år så fine. då är hon myndig, kommer endå inte gilla det, men så länge hon kan betala sin resa så har jag inget och säga till om DÅ. hur som helst, vi kom överens om att vi åker till mallorca, magaluf. Vi tänker bo på ett som sägs vara ett lugnt hotell allihopa. Våra ungdommar kommer självklart få ha sin egen semester och vi delar inte rum med dom. Dom kommer få sköta sitt eget, men vi vill endå vara där och ha lite koll. samtidigt som vi också får en semester ;))
Den 6es mamma tyckte att detta var larvigt utav oss, att vi skulle med. Så hon stannar hemma, men hennes dotter följer ändå med. Barnen är väl lite besvikna (mest dem som fick tillåtelse att åka till napa ifrån början antar jag ;)) men min dotter blev iallafall nöjd och glad, och vi har lovat och inte vara ivägen för dom allt för mycket.