JullansMami skrev 2013-02-27 16:57:19 följande:
Vad roligt att vi är några mammor här i Gävle som har barn i liknande åldrar. Vore kul om vi kunde ha en liten mammagrupp och träffas och leka ibland :)
Haha, ja det verkar så ;P Min man jobbar på CGI, hette Logica nyss och VM data innan det :) Det är den uppfattningen jag fått om yrket också. Jag är intresserad av sjukvård och skulle vilja lära mig mer. Men arbetstider, villkor och lön är inte så lockande :( Finns säkert bättre och sämre ställen såklart :) Hoppas du hittar ett toppenställe sen :)
Ja, jag längtar ihjäl mig. Har ju inte känt just någonting på flera flera veckor så jag är så orolig om allt verkligen är som det ska. Hoppas att moderkakan bara är i framvägg. Får se på måndag :)
Okey, men vad läser du för något nu då? Ekonomiprogrammet eller något sådant kanske? Svårt de där att veta vad man ska bli för någonting. Hehe.. även om man är intresserad av någonting är det ju inte säkert att det passar med tider och sådär när man har små barn.. Men ekonomi är ju bra, oftast dagtidsarbete iallfall :D
Klart att allting är bra, jag kände ingenting av min äldsta förens i v 22 ungefär, då hade jag moderkakan i framvägg. Men kände inte nr 2 förens i v 19 heller och då var den bakåt ;) Så är nog bara olika hur man känner tror jag..