maxina skrev 2013-02-25 11:27:04 följande:
Oj jag har varit borta några dagar så har missat att svar er.
Vi bestämde oss för att flytta från göteborg både för att vi själva tyckte att det var lite för stressigt och också för att vi vill att barnen ska kunna få en trygg och bra uppväxt miljö, och det tror vi är lättare här i Gävle ;)
Vi har köpt hus ute i Hagaström så känns underbart för oss som tidigare bott i en trea nere i göteborg. Skönt att få lite plats och att ha sitt eget.
Mysigt med nya bebisar. Hoppas att de går bra för er :) Min lille börjar ju bli stor nu, 8 månader och vill resa sig mot allting här hemma..
Det är ju trevligt att se att man har fått en del svar när man varit borta ett tag :)
Jo det är viss skillnad på stad när man byter Gbg mot Gävle. Har några av mina bästa vänner i Gbg så det blir några turer dit och jag uppskattar storstan i lagom stora doser :)
Mysigt med varje nytt stadium i utvecklingen :) Vi har precis varit hos några vänner som har en 6 månader gammal dotter och oj vad det händer saker mellan gångerna man ses. Min egen verkar trivas allra bäst i magen. Snart har jag gått över en vecka själv och tycker att den lilla krabaten kan komma ut istället. Vädret som har varit de senaste dagarna hade varit som gjort för barnvagnspromenader men jag får vagga fram efter vägen istället.