• Verand

Småbarnsföräldrar i Gävle

Hej

Jag blev medlem nyss, min tanke var att söka efter lite föräldralediga i Gävle/ Sandviken. Tyckte det kändes onödigt att skapa en ny tråd när er tråd var den första som dök upp...Glad

Jag är uppvuxen i Gävle men bor nu i Sandviken och är hemma med en liten kille på 6 månader, håller på att krypa på väggarna här hemma eftersom jag inte känner så mycket folk som också är hemma. Skulle gärna vilja träffa lite nytt folk, kanske ta en fika eller något. Om någon är intresserad?

Jag fyller 30 år i september och jobbar som lärare när jag inte är mammaledig.

• Verand

Hej! Vad kul! Då borde vi ta en fika :) Vi bor i Stensätra, ni då? Vi har bott här i snart två år.

• Verand

Förresten vart jobbar du? Jag jobbar på Petreskolan i Hofors. Har eng och so i högstadiet.

• Verand

Min man är uppvuxen i Sandviken men jag är som sagt uppvuxen i Gävle. Mannen jobbar skift på Sandvik. Går ni på någon föräldragrupp eller på något annat på öppna förskolan? Vi går på babyrytmik och har gått på massage. När jag går på långpromenader brukar jag gå en del i Örta. Vi ska dit och hälsa på förskolan, funderar på att söka dit i januari då jag ska börja jobba. Jag är mentor i en årskurs 8 men undervisar i alla årskurser. Skulle vilja jobba en dag i veckan men som lärare fungerar ju inte det...

• Verand

Min man är uppvuxen i Sandviken men jag är som sagt uppvuxen i Gävle. Mannen jobbar skift på Sandvik. Går ni på någon föräldragrupp eller på något annat på öppna förskolan? Vi går på babyrytmik och har gått på massage. När jag går på långpromenader brukar jag gå en del i Örta. Vi ska dit och hälsa på förskolan, funderar på att söka dit i januari då jag ska börja jobba. Jag är mentor i en årskurs 8 men undervisar i alla årskurser. Skulle vilja jobba en dag i veckan men som lärare fungerar ju inte det...

• Verand