• Anonym

Livet raserat av det dummaste jag gjort

Hur och var gör man egentligen faderskapstest på ofödda barn?

• Anonym

ts kanske inte bor i sverige helt enkelt?

vet att en del metoder för dna/faderskap och fosterdiagnostik utförs i andra länder men inte i sverige. 

• Anonym

Det kanske låter illa men kanske detta var det bästa som kunde hända ändå. Det låter inte som du är lycklig med din sambo så det kanske var bäst som skedde ändå fast det inte känns så just nu. Flytta till eget boende och ta hand om ditt barn och hitta en man som gör dig lycklig istället. Låter ju som om riktiga pappan kommer ställa upp för sitt barn också. Berätta för sambon och flytta till eget boende. Du kommer att fixa detta!

• Anonym
    George 1 skrev 2013-03-03 10:57:30 följande:
    Vilken historia.........
    Bli historieförfattare ? 
    Du vet att sådant här händer på riktigt va? Dessutom så är det mot FL:s regler att ifrågasätta om TS är sann eller inte. Risken är att man blir anmäld om man gör det. Har själv råkat ut för det förut efter inlägg som frågasätter sanningen i trådar.
  • Anonym

TS, du valde fel som var otrogen mot din man oavsett hans otrevliga beteende, ditt val och ditt ansvar. Om du har möjlighet att ta hand om barnen så välj rätt nu och ta det ansvaret. Låt barnen som du längtat så mycket efter få leva. Kanske kommer ditt otrohetsmisstag bli det bästa som någonsin hänt dig - två härliga ungar. Vid tvekan finns ingen tvekan - behåll dem!

• Anonym

Hej! Brukar inte orka svara på trådar men detta fastnade jag för. Vill bara säga att du ångrar aldrig dina barn. Kanske va någon mening med detta. Att du ska lämna din sambo som inte verkar bra. Jag är 3 barns mamma och är ofta själv m barnen då pappan jobbar sena kvällar osv men det går. Lite körigt men du skulle komma in i dina rutiner. Att ha tvillingar är nog en pärs första året men sen lättar det. Lycka till!!

• Anonym
    Gå inte in på länken, fick upp en varning av virusskyddet att en trojan blockerats! 
  • Anonym

Nej dina barn kommer inte alls att hata dig de kommer att älska dig! Dessutom kommer ju pappan finnas med i bilden. Vill du behålla ska du så klart göra det! Har du vänner och familj som kan ställa upp med hjälp? Om inte så kan du eftersom du blir ensamstående med tvillingar fråga socialen om du kan få lite avlastning i hemmet. Ibland blir inte livet som man hade tänkt men i slutändan kanske det blir till det bästa ändå och det låter inte som om din sambo är det bästa för dig. Många styrkekramar!

• Anonym

Det här är din chans att komma ifrån din sambo. Du förtjänar bättre. Låt inte han vara skälet till att du inte får bli mamma här och nu till två, hittills friska foster.

• Anonym
    PiffigaPedagogen skrev 2013-03-25 07:41:41 följande:
    Har du ett bra kontaktnät kring dig? Att va ensam med tvillingar kommer inte bli en dans på rosor, så en familj som kan stötta är A o O! Men det är underbart att ha två att älska på samma gång, och det är fantastiskt att se hur tvillingar samspelar och utvecklas tillsammans! Mins syster har tvillingar som jag träffar flera gånger i veckan... Men periodvis har hon och hennes man varit nervvrak trots hjälp och störtning från både farmor, mormor, fastrar och mostrar!
    Bra att du ger sann uppmuntran, frk Pedagog, det måtte värma ts hjärta att hon får framtiden som så kallat Nerv- vrak uppmålad för sig i dystra toner

Svar på tråden Livet raserat av det dummaste jag gjort